Dobre plyny/gele do prania w pralkach.

1. Data: 2007-08-25 14:36:48

Temat: Dobre plyny/gele do prania w pralkach.
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam sie czy nie zmienic proszkow do prania na plyny/gele.

Moze juz ktos sprobowal i podzieli sie opinia?

Jakie plyny/gele do rzeczy bilaych, kolorowych polecicie?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-08-25 15:19:56

Temat: Re: Dobre plyny/gele do prania w pralkach.
Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sat, 25 Aug 2007 07:36:48 -0700, name: Rafal M:

> Zastanawiam sie czy nie zmienic proszkow do prania na plyny/gele.
>
> Moze juz ktos sprobowal i podzieli sie opinia?
>
> Jakie plyny/gele do rzeczy bilaych, kolorowych polecicie?

Niedawno gdzieś czytałem test, wyszło że "gele" są dużo
gorsze ood proszków.

Pozdrawiam
Miroo

3. Data: 2007-08-26 11:03:19

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@C...LETTERSpl> napisał w wiadomości

> Niedawno gdzieś czytałem test, wyszło że "gele" są dużo
> gorsze ood proszków.

nie wiem sam - przecież ci sami producenci produkują zarówno proszki jak i
żele.

[nie ma za to już w sprzedaży tabletek, modnych i reklamowanych w latach
dziewięćdziesiątych]

4. Data: 2007-08-26 13:46:59

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N.S." napisał w wiadomości
> [nie ma za to już w sprzedaży tabletek, modnych i reklamowanych w latach
> dziewięćdziesiątych]
Są, np. tutaj: http://tinylink.com/?sX1gLo5wMi
Pzdr
Magda

5. Data: 2007-08-26 15:58:48

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <y...@b...pl> napisał w wiadomości

> Są, np. tutaj: http://tinylink.com/?sX1gLo5wMi

link nie działa, ale nie to jest istotne: ja tobie wierzę że są,
błędnie=źle=zbyt szybko napisałem.

miałem na myśli to, że ich udział w sprzedaży, w rynku jest chyba bardzo
mały w stosunku do proszków czy żeli...

ale wracając do 'żel vs proszek - nie wiem co lepsze, co gorsze, każde ma
zalety, wady, i pewnie jest do czego innego lepsze.

6. Data: 2007-08-26 19:34:33

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sun, 26 Aug 2007 13:03:19 +0200, name: Konrad N.S.:

> nie wiem sam - przecież ci sami producenci produkują zarówno proszki jak i
> żele.

Uzywałem ostatnio kulek żelowych (import z GBR), takich
w rozpuszczalnej folii. Żona narzekała, że potrafią
zostawiać "gluty" na ubraniach, nie dopłukują się,
no i gorzej dopierają ubrania. Jedno trzeba im przyznać:
zostawiały po sobie bardzo intensywny zapach. Niestety
zdecydowanie za mocny - używaliśmy tego w zimie i podczas
suszenia w domu nie chciał z ubrań dostatecznie wywietrzeć.

Pozdrawiam
Miroo

7. Data: 2007-08-27 21:24:42

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M pisze:
> [...]
>
> Moze juz ktos sprobowal i podzieli sie opinia?
>
> Jakie plyny/gele do rzeczy bilaych, kolorowych polecicie?

Ja mam w domu:
1. pudełko proszku do białego, którego używam w zasadzie do prania
ręczników i pościeli w 40 czy 60 stopniach
2. kolorowy płyn do prania (w5 z Lidla, Ariel, Persil), w którym piorę
ręcznie i w pralce ciuszki czy bieliznę zarówno białe jak i kolorowe.
Zaznaczam, że ze względu na pracę umysłową ubrania są raczej delikatne,
ale niezbyt brudne. Płyn sprawdza się dobrze do takiego odświeżenia
bluzki po całym dniu noszenia. Łatwiej go rozpuścić w wodzie i potem
wypłukać ręcznie.

Magdalaena

8. Data: 2007-08-28 07:01:29

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> link nie działa, ale nie to jest istotne: ja tobie wierzę że są,
> błędnie=źle=zbyt szybko napisałem.

U mnie działa... To link do tabletek Persil.

Pzdr
Magda

usuwanie farb lateksowych
Czym przycinać drzwi?