tapety korkowe

1. Data: 2007-08-24 13:39:42

Temat: tapety korkowe
Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś próbował oklejać ściany tapetą z korka?
Na zdjęciach wygląda dobrze, używałem kiedyś mat z korka do wyciszenia
komputera, ale nie wiem jak to będzie się prezentowało na ścianach.
Jak jest z akustyką? Czy ten korek się nie odkleja ani nie niszczy z czasem?

2. Data: 2007-08-24 18:10:35

Temat: Re: tapety korkowe
Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Popławski napisał(a):
> Czy ktoś próbował oklejać ściany tapetą z korka?
Taką wzorzystą, w panelach, jak najbardziej. Miałem cały pokój, a wujek
nadal ma korytarz oklejony. Moja była matowa z drobniejszym wzorem, a
tamta jest lakierowana z większymi kawałkami.

> Na zdjęciach wygląda dobrze, używałem kiedyś mat z korka do wyciszenia
> komputera, ale nie wiem jak to będzie się prezentowało na ścianach.
Mata z korka kojarzy mi się z podkładem w szpulach, to zupełnie inna
rzecz (przynajmniej dla mnie).

> Jak jest z akustyką? Czy ten korek się nie odkleja ani nie niszczy z
> czasem?

Mój trudno się czyścił (ten mat łatwo łapał brud), lakierowana nadal
wygląda świetnie (a minęło już ładnych parę lat)i nigdzie się nie rozłazi.
O akustyce się nie wypowiadam, bo uważam, że pokój wyciszyć mogą tylko
wytłoczki po jajkach ;)

BogdanKa

3. Data: 2007-08-25 21:00:11

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

On 24 Sie, 15:39, Jacek Popławski <j...@i...pl> wrote:
> [...]
> komputera, ale nie wiem jak to będzie się prezentowało na ścianach.
> Jak jest z akustyką? Czy ten korek się nie odkleja ani nie niszczy z czasem?

Mam takową od kilku dobrych lat, ale nie jest to prawdziwy korek lecz
doskonała imitacja. Doskonała. A głównie dlatego, że nie odkleja się,
łatwo utrzymać w czystości i super wygląda. Myślę, że ten "prawdziwy"
korek ma tę wadę, że łatwo się kurzy (chyba:))
Pozdr.

4. Data: 2007-08-26 17:50:19

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 24, 3:39 pm, Jacek Popławski <j...@i...pl> wrote:
> [...]
> komputera, ale nie wiem jak to będzie się prezentowało na ścianach.
> Jak jest z akustyką? Czy ten korek się nie odkleja ani nie niszczy z czasem?

W przypływie pomysłów artystycznych i odpływie gotówki wykleiłem
wiatrołap korkiem podkładowym (od paneli), po powrocie do jakiej
takiej równowagi polakierowałem (specjalny lakier do korka) i póki co
(mniej niż rok) nie widać uszkodzeń, na lakierze kurz też się nie
zbiera.

--
ZZ@private

5. Data: 2007-08-26 18:20:46

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ pisze:
> takiej równowagi polakierowałem (specjalny lakier do korka) i póki co

Możesz podać jakieś informacje o tym lakerze? Link do sklepu albo nazwę
aby znaleźć w sklepie zwykłym.

6. Data: 2007-08-26 18:33:44

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 26, 8:20 pm, Jacek Popławski <j...@i...pl> wrote:

> Możesz podać jakieś informacje o tym lakerze? Link do sklepu albo nazwę
> aby znaleźć w sklepie zwykłym.

Castorama, jest stoisko z matami korkowymi i gdzieś obok stoją. AFAIR
produkcja węgierska.
Nie polecam kleju do korka, jest koszmarny. Zwykły klej montażowy jest
znacznie wygodniejszy w użyciu. Szczególnie do sufitu, ale i przy
dużej powierzchni do przyklejenia ten "specjalny" nadaje się psu na
trąbkę.

--
ZZ@private

7. Data: 2007-08-27 12:54:43

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja malowałem (z 15 lat temu) lakierem na bazie wosku pszczelego (można
to było w pszczelarskim zakupić. Tapeta była z rolki i do dziś jest OK.
Pdr.Mariusz

Trzeszczące panele
Woreczki termiczne - Lublin ?
Jaki prezent na 10 rocznicę ślubu?