Trzeszczące panele

1. Data: 2007-08-24 12:34:45

Temat: Trzeszczące panele
Od: "TO|\\/|EK" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dlaczego panele podłogowe trzeszczą?
Na początku nie trzeszczały, a teraz z biegiem czasu coraz bardziej trzeszczą
jak się chodzi po nich.
Jakie mogą być przyczyny?

2. Data: 2007-08-24 13:06:44

Temat: Re: Trzeszczące panele
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 24, 2:34 pm, "TO|\\/|EK" <t...@p...pl> wrote:
> [...]
>
> Dlaczego panele podłogowe trzeszczą?
> Na początku nie trzeszczały, a teraz z biegiem czasu coraz bardziej trzeszczą

Taka uroda paneli.
Panele są łączone między sobą przez zatrzaski i wiszą nad podłogą.
Dopóki połączenie jest sztywne a podkład nie pozwala na zbyt duży ruch
to jest względnie dobrze, ale pod wpływem ciężaru z założenia słabe
połączenie zaczyna pracować w coraz większym zakresie i trzeszczy.
Rozwiązaniem jest położenie parkietu albo zrezygnowanie z jedynej
zalety paneli jaką jest łatwość zdjęcia i przyklejenie ich do podłogi.

--
ZZ@private

3. Data: 2007-08-24 13:09:58

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego panele podłogowe trzeszczą?
> Na początku nie trzeszczały, a teraz z biegiem czasu coraz bardziej
trzeszczą
> jak się chodzi po nich.
> Jakie mogą być przyczyny?

kiepski podkład i już pewnie wygnieciony
a wogóle to może więcej informacji:
1. jakie panele
2. jak długo użytkowane
3. jaka grubość podkładu
4. czy były zachowane odległości od ścian podane w instrukcji
5. gruntowana wylewka czy tylko zamieciona

--=olo=--

4. Data: 2007-08-24 13:14:13

Od: "gregor" <p...@g...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TO|\/|EK" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Dlaczego panele podłogowe trzeszczą?
> Na początku nie trzeszczały, a teraz z biegiem czasu coraz bardziej
> trzeszczą jak się chodzi po nich.
> Jakie mogą być przyczyny?

trzeszczą bo sie uginają a uginają się bo podkład najwidoczniej się
"wygniótł" , czyli musiał być wątpliwej jakości
dodatkowo zapewne panele są typu clik czyli bardziej pracują na tarcie
między sobą niz klejone, które to powinny toworzyć jednolitą powierzchnię (a
tym samym trudniej sie uginają)

ps. ja mam klejone juz ładnych pare lat i nic nie skrzypią...

5. Data: 2007-08-27 18:07:46

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

TO|\/|EK pisze:

> Dlaczego panele podłogowe trzeszczą?
> Na początku nie trzeszczały, a teraz z biegiem czasu coraz bardziej
> trzeszczą jak się chodzi po nich.
> Jakie mogą być przyczyny?

Mowisz o panelach na plycie MDF/HDF czy drewnianych ? Moja deska
barlinecka trzeszczy przy duzych zmianach wilgotnosci powietrza (w
lecie, zima jest sucho jak wior).

Pozdrawiam,
Wojtek

Woreczki termiczne - Lublin ?