Jaka plyta grzejna i jaki piekarnik?!?!

1. Data: 2007-08-23 11:50:30

Temat: Jaka plyta grzejna i jaki piekarnik?!?!
Od: P...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Jestem zainteresowany zakupem plyty grzejnej gazowej i piekarnika
elektrycznego (60) w kolorze srebrnym/inox. Chcialbym na to wszystko
wydac nie wiecej jak 2000 - 2500 pln. Jakie modele mozecie polecic!?

Pozdrawiam
Pawel

2. Data: 2007-08-23 14:37:48

Temat: Re: Jaka plyta grzejna i jaki piekarnik?!?!
Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Aug 2007 04:50:30 -0700, P...@g...com wklepał(-a):

> [...]
>elektrycznego (60) w kolorze srebrnym/inox. Chcialbym na to wszystko
>wydac nie wiecej jak 2000 - 2500 pln. Jakie modele mozecie polecic!?

Dowolny w wybranym zakresie cenowym. ;)
Przejdź się po sklepach AGD, obejrzyj, dotknij, sprawdź czy funkcjonalność jest
dla ciebie odpowiednia. Zobacz czy odpowiadają ci pokrętła z boku płyty, czy na
dole, sterowanie piekarnikiem itd. W końcu to ty będziesz z tego korzystał, no
nie?
A jak znajdziesz konkretne modele, to wtedy pytaj o opinie, a nie "wybierzcie
coś za mnie".

3. Data: 2007-08-23 20:45:35

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> korzystał, no
> nie?
> A jak znajdziesz konkretne modele, to wtedy pytaj o opinie, a nie
Zgadzam się z przedmówcą.
Zawsze mnie dobija takie pytanie.
Lepiej pójść do markieta i zobaczyć co mają na ekspozycji ew zapytać
sprzedwcy a potem z tego wybrać kilka modeli i szukac po forach...
Pzdr
Qbanczyk

4. Data: 2007-08-23 21:28:06

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Aug 2007 22:45:35 +0200, "Qbanczyk" <q...@v...pl> wklepał(-a):

>Zgadzam się z przedmówcą.
>Zawsze mnie dobija takie pytanie.
>Lepiej pójść do markieta i zobaczyć co mają na ekspozycji ew zapytać
>sprzedwcy a potem z tego wybrać kilka modeli i szukac po forach...

Można też pooglądać na Skąpcu czy Ceneo modele w danym zakresie cenowym, coś
wybrać i potem obejrzeć je na żywo.

5. Data: 2007-08-24 15:23:10

Od: P...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Aug 23, 11:28 pm, S awomir Szysz o <s...@p...onet.pl> wrote:
> Dnia Thu, 23 Aug 2007 22:45:35 +0200, "Qbanczyk" <q...@v...pl> wklepa (-a):

> Mo na te poogl da na Sk pcu czy Ceneo modele w danym zakresie cenowym, co
> wybra i potem obejrze je na ywo.
>
> --
> S awomir Szysz o mailto:s...@p...onet.pl
> FAQ pl.comp.bazy-danychhttp://www.dbf.pl/faq/
> FAQ pl.comp.www.nowe-stronyhttp://www.faq-nowe-strony.pr
v.pl/

6. Data: 2007-08-24 15:24:27

Od: P...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mo na te poogl da na Sk pcu czy Ceneo modele w danym zakresie cenowym, co

Oj ludzie, ludzie...

Bardzo dziekuje za komentarze w stylu 'cos mnie tam dobija'... jak Cie
dobija to nie czytaj albo nie odpisuj...

Zadalem pytanie jasne do ludzi, ktorzy np w przeciagu ostatniego czasu
dobierali sprzet do swojej kuchni m/w za podane przeze mnie pieniadze
i sa z niego zadowoleni.

Co z tego ze przejde po sklepach i poogladam sprzet skoro wszystko m/w
jest podobne! Zreszta nawet jak znajde sobie jakis konkretny model
przyjde i napisze na forum to okaze sie ze odeslecie mnie do jakis
starych postow i albo bedzie ok albo co bardziej prawdopodobne
napiszecie ze jest do kitu i znowu bede musial zasuwac jak to trafnie
'po polskiemu' okreslil kolega 'markieta'.

Reasumujac w poscie podalem podstawowe dane co mnie interesuje, za
oferowana przeze mnie kase nie zasponsoruje sobie w sprzecie zadnych
wodotryskow...., no chyba ze z bedzie on pochodzil dalekiego wschodu,
ale ten automatycznie jest eliminowany przez jakosc...

Pzdr

7. Data: 2007-08-24 18:40:56

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja od kilku lat mam Whirlpoola - płytę ceramiczną i piekarnik. A także
zmywarkę. Wszystko to działa bez zastrzeżeń, choć W. nie ma najlepszej
opinii na tej grupie :)
Płyta i piekarnik są wygodne i skuteczne, łatwo się czyszczą. Płyta
jest już trochę porysowana, ale chyba lepsze firmy nie mają lepszego
szkła? A z syntetycznego szafiru to nawet Miele nie robi :)))

T.

8. Data: 2007-08-25 14:57:18

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Aug 2007 08:24:27 -0700, P...@g...com wklepał(-a):

> [...]
>napiszecie ze jest do kitu i znowu bede musial zasuwac jak to trafnie
>'po polskiemu' okreslil kolega 'markieta'.

Zdecydowanie nie masz racji - ostatnio wybierałem piekarnik i płytę i każda
firma ma swoje rozwiązania, jedne lepsze, drugie gorsze, a które dla ciebie
będzie najlepsze - musisz przekonać się sam. Np. sprawdzałem piekarniki Amiki -
na jakieś 20 modeli każdy koszmarnie piszczał przy wysuwaniu blach, nawet jeśli
miał jakieś prowadnice czy tzw. drabinki. Dlatego od razu skreśliłem tą firmę z
mojej listy. Inne natomiast miały sterowanie, które mi nie odpowiadało. Za to
jak otworzyłem jeden z modeli Gorenje - wszystko chodzi płynnie, lekko, ma takie
funkcje jakie potrzebuję.

> [...]
>wodotryskow...., no chyba ze z bedzie on pochodzil dalekiego wschodu,
>ale ten automatycznie jest eliminowany przez jakosc...

Za 2500 bez problemu kupisz płytę gazową i piekarnik średniej klasy.

9. Data: 2007-08-27 11:21:28

Od: polar <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sklepie w ktorym bedziemy brali meble kuchenne na wymiar polecili
nam Amice - to absolutny lider na polskim rynku. My l e ludzie nie
braliby czego co by sie nie sprawdza o.
Wiec piekarnik juz wiem jakiej firmy bede mial, tylko model jeszcze
musze wybrac

10. Data: 2007-08-27 11:57:42

Temat: Re: Miał ktoś doczynienia z piekarnikami i płytami Elektroluxa?
Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podepnę sie pod temat - podobasja mi siepłyty gazowe i piekarnik firmy
Elektrolux - fakt firma kojarzy mi sie tylko z lodówkami i pralkami.
Miał ktoś doczynienia z piekarnikami i płytami gazowymi tej firmy?
Jakie wrażenia?

Pozdrawiam Magda

ps.com...

Pranie rolet materiałowych