Zwrot starego sprzetu

1. Data: 2007-08-22 08:49:32

Temat: Zwrot starego sprzetu
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzucalem na pl.misc.budowanie, ale bez odzewu wiec moze tutaj bedzie
ktos cos wiedzial:

Dzis moja szlifierka katowa odeszla do Krainy Wiecznych Lowow, padlo
uzwojenie.
Coz przewalczyla ze mna 5 sezonow, jej czas nadszedl, tak to bywa.
Trzeba kupic nowa! ;-) I tak sobie przy okazji mysle - czy przy zakupie
nowej moge zwrocic stara tak jak zwraca sie lodowki, suszarki, zelazka
czy TV ??? Czy taki sprzet tez jest objety tym przepisem ?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

2. Data: 2007-08-22 09:09:03

Temat: Re: Zwrot starego sprzetu
Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nowej moge zwrocic stara tak jak zwraca sie lodowki, suszarki, zelazka
> czy TV ??? Czy taki sprzet tez jest objety tym przepisem ?

Wystaw na allegro to jeszcze zarobisz na piwo:-) a komus moze sie przydac na
czesci, a jaki model?

--=olo=--

3. Data: 2007-08-22 14:06:37

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-08-22 11:09, Niejaki/a --=olo=-- bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Wystaw na allegro to jeszcze zarobisz na piwo:-) a komus moze sie przydac na
> czesci, a jaki model?

Wiesz co, wystwilem pare rzeczy na Allegro, ale watpie zeby uszkodzonego
Topex-a z 2003 roku ktos chcial kupic ;-)

4. Data: 2007-08-22 21:25:55

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kutyla <S...@j...pl> wrote:

> Wiesz co, wystwilem pare rzeczy na Allegro, ale watpie zeby
> uszkodzonego Topex-a z 2003 roku ktos chcial kupic ;-)

Sprzedajac na allegro mozna sie czasem zdziwic. Mocno
przechodzona wyrzynarke, najprostszy model Skila, od topexa chyba
niczym sie nie rózniacy wystawilem (nie kryjac jej stanu) za
10zl, poszla niemal za 50.

J.

5. Data: 2007-08-23 06:45:00

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

czym innym jest uszkodzone uzwojenie a czym innym kiepski ale
dzia ajacy sprzet...na zlomowisku widze sporo takiego uszkodzonego
sprzetu i nawet sie nikt nie trudzi by oddzielic miedz (przebicie
cenowe na skupie prawie 30 razy)od reszty

6. Data: 2007-08-23 06:58:23

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co, wystwilem pare rzeczy na Allegro, ale watpie zeby uszkodzonego
> Topex-a z 2003 roku ktos chcial kupic ;-)

Sam wylacznik w sklepie to ok.15 PLN wiec lepiej kupic nówke w markecie, ale
jak sie znajdzie na allegro uszkodzony sprzet z dobrym wlacznikiem za 5 PLN
to juz sie oplaci, wiec nie masz sie co zastanawiac:-)

--=olo=--

Fuga da sie przyciemnic lub zabarwic? :))
Płyta ceramiczna z ramką czy bez?
Sprzęt AGD do zabudowy kuchni - Gdzie najtaniej w okolicach Krakowa?!
zlewozmywak granitowy - gdzie?
parkiet do łazienki