Fuga da sie przyciemnic lub zabarwic? :))

1. Data: 2007-08-21 22:05:53

Temat: Fuga da sie przyciemnic lub zabarwic? :))
Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam podobna lazienke (chodz nie tak ladna) jak na projekcie:
http://cersanit.pl/bath.php?cms_id=1433&lang=pl libra

Problem w tym ze dalismy jasminowa fuge miedzy kafelki a to brzydko wglada z
dekorami.... robi sie blado zupelnie do du...

Teraz jedyne rozwiazanie to wydlubanie fugi ktora jest pomiedzy dekorami i
ponowniewypelnic fuga brazowa lub jakos przemalowac... tylko czym ???

2. Data: 2007-08-22 12:09:19

Temat: Re: Fuga da sie przyciemnic lub zabarwic? :))
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

projekcie:http://cersanit.pl/bath.php?cms_id=1433 =pllibra

> [...]
>
> Teraz jedyne rozwiazanie to wydlubanie fugi ktora jest pomiedzy dekorami i
> ponowniewypelnic fuga brazowa lub jakos przemalowac... tylko czym ???

W marketach jest taki sprz t do powierzchownego naruszenia fug, nie
wiem czemu nazywaja to "skrobakiem do fug". Po przejechaniu mo na
po o y now z nowym kolorem (wiem bo robilem).

--
ZZ@private

3. Data: 2007-08-22 17:47:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

AnUbIs pisze:
> [...]
>
> Problem w tym ze dalismy jasminowa fuge miedzy kafelki a to brzydko wglada z
> dekorami.... robi sie blado zupelnie do du...

Ha ha, ja mam podobne, beżowe płytki z tej serii Paradyża:

http://paradyz.com.pl/index.php?s=15&a=7&lang=pl&col
lID=228

Też dałam jaśminową fugę i mam ten sam problem. Tym gorzej, że niestety
jaśminowa fuga strasznie szybko się brudzi i nie ma jak jej domyć :-(.
Chętnie zobaczę, co ludzie na to poradzą/ poradzili.

Pozdrawiam
Ewa

Płyta ceramiczna z ramką czy bez?
Sprzęt AGD do zabudowy kuchni - Gdzie najtaniej w okolicach Krakowa?!
zlewozmywak granitowy - gdzie?
parkiet do łazienki
zmywarka Candy nie pobiera wody