Sprzęt AGD do zabudowy kuchni - Gdzie najtaniej w okolicach Krakowa?!

1. Data: 2007-08-21 18:57:55

Temat: Sprzęt AGD do zabudowy kuchni - Gdzie najtaniej w okolicach Krakowa?!
Od: P...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Wiem ze ten watek pojawial sie kilkakrotnie, ale od tamtego czasu
pojawilo sie troche nowego sprzetu i nowych sklepow... wiec pls
pomozcie!

Poszukuje plyty grzejnej gazowej, piekarnika elektrycznego (60) i
waskiej (45) zmywarki - wszystko do zabudowy. Co moglibyscie polecic
jaka firme/mode!? Interesuja mnie produkty funkcjonalne, nie psujace
sie i oszczedne w eksploatacji z jednej strony a z drugiej tez nie
jestem maniakiem i nie chce przeplacac za samo logo firmy lub
funkcjonalnosci ktorych nigdy nie wykorzystam.

Czy znacie miejsce w ktorym moglbym kupic najtaniej taki sprzet w
okolicy Krakowa +/- 60km.

Czy slyszeliscie o czyms takim jak AGD dla oszczednych!? Slyszalem ze
bylo cos takiego i oferowali nowy sprzet ktory np byl gdzies lekko
obrysowany ew podgiety, czy wiecie czy cos takiego jeszcze istnieje i
gdzie moglbym ich znalezc!?

Pozdrawiam wszystkich i z gory wielkie dzieki za wasza pomoc!
Pawel

2. Data: 2007-08-21 19:04:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

P...@g...com pisze:

> [...]
> bylo cos takiego i oferowali nowy sprzet ktory np byl gdzies lekko
> obrysowany ew podgiety, czy wiecie czy cos takiego jeszcze istnieje i

Spróbuj może poszukać w sklepach internetowych. Ja kupowałam całe
wyposażenie kuchni przez internet (nawet w czeskim sklepie internetowym
lodówkę) i oszczędność sięgała kilku tysięcy złotych. Nie będę teraz
pisała o konkretnych sklepach, żeby mnie nie posądzono o kryptoreklamę,
ale jak sam niczego nie znajdziesz, to napisz na priva. Aha, warto
poszukać sklepu int. który ma akurat magazyn w Krakowie, żeby nie
ponosić kosztów transportu. Ja mieszkam we Wrocławiu, więc znalazłam
sobie sklep z Wrocławia, ale w Krakowie też na pewno coś znajdziesz.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2007-08-22 07:29:55

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@g...com wrote in
s.com:

> Witajcie!
>
> Wiem ze ten watek pojawial sie kilkakrotnie, ale od tamtego czasu
> pojawilo sie troche nowego sprzetu i nowych sklepow... wiec pls
> pomozcie!

www.ceneo.pl i poszukaj sobie mojego posta z lutego-marca dotyczacego
roznic w cenach.

e-Shrek

4. Data: 2007-08-30 11:51:44

Od: mufaska <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Aug 2007 11:57:55 -0700, P...@g...com napisał(a):
> [...]
>
> Wiem ze ten watek pojawial sie kilkakrotnie, ale od tamtego czasu
> pojawilo sie troche nowego sprzetu i nowych sklepow... wiec pls

juka
na allegro Juka3a
my kupilismy tam praktycznie wszystko

mozna wynegocjowac dobre ceny