Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

Data: 2010-04-25 11:41:22
Temat: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Od: zażółty <r_e_dart@tnij_.op.pl>

Użytkownik "zażółty" <r_e_dart@tnij_.op.pl> napisał w wiadomości
news:hr146d$oqm$1@news.onet.pl...
> Ender(Piotr):
> - naznaczony syndromem DA i powiązanymi z tym zaburzeniami aspołecznymi
> Cbnet:
> - lekka schizotypia
... w szczególnych objawach u cbneta wyraźne myślenie nadwartościowe,
przechodzące
miejscami w myślenie magiczne, dereizm i katatymię.

Kontunuując:
- Ikselka: lekki narcyzm i epizody maniakalno-depresyjne.

Trener:
- depresja

Robakks:
- schizofrenia utajona, ze szczególnym naciskiem
na dążność do abstrakcyjnych poszukiwań myślowych,
które istotnie odbiegają od realizmu (nie mają sensu na
płaszczyźnie zwykłych czynnosci życiowych, relacji rodzinnych
itp itd)

Redart/zażółcony:
- wszystko, co wcześniej wymieniłem u innych plus:
- nerwica natręctw (nie podam szczegółowych objawów)
- syndrom wypalenia zawodowego (ściśle powiązane z epizodami
maniakalno-depresyjnymi i zaburzeniami aspołecznymi)
- elementy autyzmu - powiązane ze schizofrenia utajoną
i podobnie jak u robakksa ojawiajace się przez abstrakcyjne
poszukiwania myślowe, np. wydumane pseudopsychoanalizy
na psp, ale także fascynacje typu związki między fraktalami
a rozwojem fenotypu->genotyp czy np. specyficzne
kompulsje - jak biegnę do pracy to staram się nie następować
na łączenia między płytami chodnikowymi.
- z trudem powstrzymywana koprolalia na widok niektórych postów
na psp, podobnie, jak u globa.

- z powyższego to mi wychodzi, ze chyba także mam ten zespół,
że sieodtwarza zachowania widoczne w otoczeniu, było
w Doktorze Housie, nie pamiętam nazwy.