Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

151. Data: 2010-04-25 22:12:22

Temat: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Wpadłaś, natupałaś publicznie, to się nie dziw, że jesteśmy ciekawe
> dlaczego (ja też, a co).

Jak to mówią gówno Cię to Aicha obchodzi, a co ;)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

152. Data: 2010-04-25 22:14:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Apr 2010 14:49:18 -0700 (PDT), sampi napisał(a):

> ;)))

http://tiny.pl/hgbc5
"Według badan europejskich długość penisów u dorosłych mężczyzn rasy białej
podczas wzwodu, (gdy stoją) sklasyfikowano następująco:
długość % mężczyzn wielkość
10 - 9 cm i mniej 6% bardzo mały
11 - 12,4 cm 16 % mały
12,5 - 13,9 cm 18 % średnio mały
14 - 15,4 cm 20 % średni
15,5 - 16,9 cm 18% średnio duży
17 - 18,4 cm 16% duży
18,5 i więcej 6% bardzo duży"

18,5 i więcej to może być o bardzo wiele więcej niż 18,5 :-)
6% - to naprawdę baaaaaaardzo dużo mężczyzn i dlatego tym bardziej dziwię
się, że się dziwicie; co, nie spotkałyście?
:-)

153. Data: 2010-04-25 22:19:18

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 6% - to naprawdę baaaaaaardzo dużo mężczyzn i dlatego tym bardziej dziwię
> się, że się dziwicie; co, nie spotkałyście?
może nie chodzą/chodziły na randki z centymetrem ?

154. Data: 2010-04-25 22:20:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> 6% - to naprawdę baaaaaaardzo dużo mężczyzn i dlatego tym bardziej dziwię
> się, że się dziwicie; co, nie spotkałyście?

Ja to bym się bała spotkać ;)

BTW http://pl.wikipedia.org/wiki/Pochwa_(anatomia_cz%C5%
82owieka)
Pochwa (łac. vagina) - odcinek żeńskich dróg rodnych. Jest przewodem
mięśniowo-błoniastym, silnie rozciągliwym i elastycznym, długości 5 cm
do 14 cm (zazwyczaj 6 cm do 8 cm).

24,5 to musi być wyzwanie :D

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

155. Data: 2010-04-25 22:23:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2010 00:19:18 +0200, malkontent napisał(a):

> może nie chodzą/chodziły na randki z centymetrem ?

Jesteś w stanie ocenić, długość i szerokość pudełka zapałek?

156. Data: 2010-04-25 22:26:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jesteś w stanie ocenić, długość i szerokość pudełka zapałek?

Ty mierzyłaś ponoć na palce, może inni mierzą na 'oko', łokieć, stopę :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

157. Data: 2010-04-25 22:28:05

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>>> 6% - to naprawdę baaaaaaardzo dużo mężczyzn i dlatego tym bardziej
>
> Jesteś w stanie ocenić, długość i szerokość pudełka zapałek?
nie specjalnie -
ale jakbym przed zapaleniem
brał miarkę i sprawdzał to bym wiedział :-))
- orginalne hobbi muszę przyznać :-)))

158. Data: 2010-04-26 00:05:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem kto to napisał, ale to prawda.
Stary Testament i nauki Jezusa w Ewangeliach są bardziej obecne
w naszym życiu niż sądzi _dziś_ 90+++% ludzi.

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hr2c7j$l7d$6@node2.news.atman.pl...

Ewo, ale czy nie uważasz, że ten wtręt o wszechobecności Pisma w naszym
życiu nie był uroczy :-)

159. Data: 2010-04-26 05:29:55

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Czy "tolerancja od biedy" oznacza też udawanie głupka? ;)

Nie, no przecież każdy tutaj udaje naukowca ;-)
Piotrek

--
Jest w tym jakiś ponury symbol, że człowiek rozumny właśnie z drewna,
a nie z plastiku produkuje trumny.

160. Data: 2010-04-26 05:30:27

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Chyba się za bardzo mną przejmujesz. ;)

> Możliwe... ale ja jednak myślę, że to coś więcej.
>
> Ewa

Nieudolne naśladownictwo Miszcza ;-)
Piotrek

--
Jest w tym jakiś ponury symbol, że człowiek rozumny właśnie z drewna,
a nie z plastiku produkuje trumny.

Robertowi.P. Q uzdrowieniu
propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?