Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

91. Data: 2010-04-25 20:58:38

Temat: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Być może się mylę, ale wydaje mi się, że Iza próbuje nowej metody na
> zaistnienie tutaj.

Możliwe.

> Mnie bardziej ciekawi, co jej takiego strasznego Ender/Sender/Piotr
> uczynił?

No jak to co? - ona z wierszami do niego, a on tak bardzo polubił XL. ;)

Ewa

92. Data: 2010-04-25 21:00:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Apr 2010 22:52:22 +0200, Piotr napisał(a):

> Jej postawa jest typowa dla lurkera.
> Po prostu nagromadziło się w niej takie napięcie
> związane z odczuwaniem stanów emocjonalnych
> obserwowanych osób i ich tłumieniem z braku możliwości
> ich rozładowania w chociażby w wypowiedziach,
> że teraz pękła i uderza w tych, z którymi rzekomo
> wiązała największe nadzieje zrozumienie.

Wiesz co, masz rację! To własnie musi być coś takiego!

93. Data: 2010-04-25 21:00:48

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Jej postawa jest typowa dla lurkera.
> Po prostu nagromadziło się w niej takie napięcie
> związane z odczuwaniem stanów emocjonalnych
> obserwowanych osób i ich tłumieniem z braku możliwości

Wierzysz to, że faktycznie można się aż tak rozemocjonować samym
czytaniem postów bez brania udziału w wątkach?

> że teraz pękła i uderza w tych, z którymi rzekomo
> wiązała największe nadzieje zrozumienie.

Hm, jakoś nie przekonuje mnie ta teoria.

Ewa

94. Data: 2010-04-25 21:03:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Możliwe.

> No jak to co? - ona z wierszami do niego, a on tak bardzo polubił XL. ;)

Z tego co pamiętam Sender nawet wrzucił maila, żeby mogła mu wysłać na
priv próbkę swoich wprawek.
A tu takie prawdziwe rozczarowanie ;)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

95. Data: 2010-04-25 21:04:39

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> PS. także jeśli nadal byś uważała, że się tu zasiedziałaś
> to przestrzegam przed rolą lurkera,
> bo jak kierując się nieprawidłowym stanem emocjonalnym raz tu zajrzysz,
> to jak żona Lota zamienisz się w symboliczny, bezwolny słup soli.
> hmm... że też słowo z Pisma jest tak wszechobecne w naszym życiu.
widac ,że chcesz się dzielić swymi
doświadczeniami/problemami - to cenne
ale nie wszystko da się tak łatwo
przenieść i nie wszsytkie projekcje
muszą być prawdziwe.
Jak sobie dasz radę sam ze soba
- może dopiero wtedy weź się
za pmaganie innym -
nie sądzisz,że tak było by
sensowniej ?

96. Data: 2010-04-25 21:05:03

Od: sampi <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 22:54, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Kiedy artuj lub m wi weso e/kpiarskie rzeczy w realu, mam odpowiedni
> wyraz twarzy. Tutaj zast puje go ";-P".

> No to napisa am, czy nie?
> :-)
> ;-PPP

> 6 miliard w ludzi Ci powiedzia o o swoim porannym oddechu?
> Bo ju o placku z w os w nie rozmawiamy?
>
> A wiesz, M K nie ma go te (porannego oddechu). I nigdy nie dopu ci tak e,
> aby mu spod pachy zapachy... 30 lat starannego mycia i k pieli! Straszne
> :-P
> To ju jest nas dwoje bia ych kruk w. Wystarczy nam. :-)

Cóż ja ci mogę ikselko powiedzieć.
Gdzie dużo dymu, tam nie ma ognia - i to mądre kredo można odnieść do
każdej płaszczyzny życia.
Tutaj mozesz nawpisywać co ci tylko przyjdzie do głowy i niekoniecznie
musi
mieć to odzwierciedlanie w rzeczywistości.
Taka jest prawda - wasza wysokość.
Czy twój mąż czyta czasem twoje tutejsze wypowiedzi?
E głupia, po co ja w ogóle o to pytam - to oczywiste, ze nie.

--
sampi

97. Data: 2010-04-25 21:05:42

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-25 23:00, medea pisze:

> Wierzysz to, że faktycznie można się aż tak rozemocjonować samym
> czytaniem postów bez brania udziału w wątkach?

> Hm, jakoś nie przekonuje mnie ta teoria.
>
> Ewa

Wszystko zależy od oczekiwań lurkera.
Im większe, tym większe rozczarowanie i to jest
potem trochę jak samo nakręcająca się spirala.
Piotrek

98. Data: 2010-04-25 21:07:07

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> PS. także jeśli nadal byś uważała, że się tu zasiedziałaś
> to przestrzegam przed rolą lurkera,

Ha! Niełatwo się wyleczyć z zasiedzenia, ale jeśli już to zrobię, to na
pewno nie po to, żeby lurkać. ;)

> bo jak kierując się nieprawidłowym stanem emocjonalnym raz tu zajrzysz,
> to jak żona Lota zamienisz się w symboliczny, bezwolny słup soli.
> hmm... że też słowo z Pisma jest tak wszechobecne w naszym życiu.

Ja mam chyba zupełnie inną konstrukcję jednak.

Ewa

99. Data: 2010-04-25 21:07:55

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-25 22:53, Paulinka pisze:

> Być może się mylę, ale wydaje mi się, że Iza próbuje nowej metody na
> zaistnienie tutaj.
> Mnie bardziej ciekawi, co jej takiego strasznego Ender/Sender/Piotr
> uczynił?

Nie chce mi się za bardzo dementować Twoich tez,
ale byłbym wdzięczny, gdybyś skierowała swoje zainteresowanie
w bardziej sensowne obszary.
Piotrek

100. Data: 2010-04-25 21:10:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ha! Niełatwo się wyleczyć z zasiedzenia, ale jeśli już to zrobię, to na
> pewno nie po to, żeby lurkać. ;)

> Ja mam chyba zupełnie inną konstrukcję jednak.

Ewo, ale czy nie uważasz, że ten wtręt o wszechobecności Pisma w naszym
życiu nie był uroczy :-)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

Robertowi.P. Q uzdrowieniu
propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?