Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

191. Data: 2010-04-26 11:57:14

Temat: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hr3qqo$tn9$1@news.onet.pl...

> Nawet bardzo płytkie. ;)))

... on mnie wykończy tą namiętnością do trybu przypuszczającego
i słówek 'jakby', 'najprawdopodobniej' ...

192. Data: 2010-04-26 11:58:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie że średnia europejska wynosi 14.5-cm?
Natomiast w US jest to jeszcze mniej.

Pewnie zainteresuje niektórych również czy afro-amerykanie
mają większe członki, czy mniejsze niż US-średnia.
Otóż mniejsze.
Natomiast zapytani o opinię na ten temat twierdzą, że u nich
bardziej liczy się grubość, a nie długość.

Reasumując: nie polecam zbyt desperackiej wiary w "czarnego
konia", no chyba że któraś lubi... płytką rozrywkę, że się tak wyrażę. ;)

--
CB

W tym zakresie co innego musi być głębokie. Np. wiara.

193. Data: 2010-04-26 11:59:42

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
googlegroups.com...

>Tak sie zastanawiam ikselka.... a na te jego 24 na 4-5h starcza mu
>krwi w organizmie, zawrotów głowy z niedotlenienia nie dostaje?
Oczy mu się wgłębiają w czaszkę, czyli znika naturalny wytrzeszcz, czyli
staje, się, nicodziennie seksowny.

194. Data: 2010-04-26 12:01:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... ew. wyrózniających się nie-ciasnością... horyzontów oczywizda. ;)

--
CB

[...]

195. Data: 2010-04-26 12:05:08

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@y...on.pl> napisał w wiadomości

> Oczy mu się wgłębiają w czaszkę, czyli znika naturalny wytrzeszcz, czyli
> staje, się, nicodziennie seksowny.

Natomiast na codzień, wytrzeszcz ów świetnie spełnia się w funkcji
tworzenia atmosfery zainteresowania wszystkim, co Ikselka robi, a na co
choćby i tylko przez chwilkę jej TŻ zerka.

Może nawet siedzieć kilkanaście metrów przez chałupę, w fotelu przy
telewizorze, ale ten błysk w oku, rozumicie, ten błysk w wiecznie lekko
załzawionym
oku z daleka widoczny, nieodmiennie daje dowody młodzieńczego zakochania.

Więc dobrze mówi kobita - same zalety.

196. Data: 2010-04-26 13:41:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2010 14:05:08 +0200, zażółcony napisał(a):

> [...]
> załzawionym
> oku z daleka widoczny, nieodmiennie daje dowody młodzieńczego zakochania.

Widzę, że kobita kobitę tutaj rozumie :-)

197. Data: 2010-04-26 13:55:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Poczytaj sobie:
> http://www.innastrona.pl/lifestyle_dlugipenis.phtml

Ixi powołująca się na portal gejowski... Swiąt się kończy!

--
Pozdrawiam - Aicha

198. Data: 2010-04-26 13:55:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2010 14:05:08 +0200, zażółcony napisał(a):

> Więc dobrze mówi kobita - same zalety.

Z netu:
"Największy członek o jakim wspomina literatura, miał w wzwodzie 14 cali
(ok. 35,56 cm). Zaś udokumentowany medycznie miał 13,5 cala (ok. 34,29 cm)
długości i 6,25 cala (ok. 15,875 cm) obwodu. Inne źródła podają już
długości od 9,5 cala do 12 cali. "

Wiesz, to jednak są zalety. A co, żona zadowolona? Dziwne, przy takiej
naturze przekupki, jak Twoja...
:-)

Poczytaj sobie:
http://www.innastrona.pl/lifestyle_dlugipenis.phtml

PS. Toteż nadal twierdzę, że 24 cm jest w sam raz :-)

199. Data: 2010-04-26 14:02:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2010 15:55:31 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
>
> Poczytaj sobie:
> http://www.innastrona.pl/lifestyle_dlugipenis.phtml
>
> PS. Toteż nadal twierdzę, że 24 cm jest w sam raz :-)

...zwłaszcza dla honorowego krwiodawcy z dobrym ciśnieniem - krwi tam
dostatek, nie to, co u rachitycznego przeciętniaka jak Ty, co mdleje z
wrażenia na samą myśl o takich walorach męskich :-)

200. Data: 2010-04-26 14:03:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Ixi powołująca się na portal gejowski... Swiąt się kończy!

Świat, nie świąt... w święta dyżur mam, to pewnie dlatego ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Robertowi.P. Q uzdrowieniu
propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?