Szachownica kostkowata

21. Data: 2005-04-21 18:27:13

Temat: Re: Szachownica kostkowata
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-20 22:59, Użytkownik mirzan napisał :
> Pozdrawiam.Mirzan
A to jeszcze jest szansa, bo u mnie wszystko wychodzi jakoś później niż
na sąsiednich działkach.
Lilie z nasion od Ciebie mają oprócz listka -trawki listek-wrzeciono.
Wysadzić je do gruntu, jak się ociepli ? Na razie rosną na balkonie , na
te zimne noce zabieram do domu.
pozdrawiam, Barbara

22. Data: 2005-04-21 18:37:05

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-21 09:35, Użytkownik Anna Kowalska napisał :

> W kwestii F.persica: z niewiedzy kupiłam ją z miesiąc temu, bo
> wisiała wśród innych cebulowych wiosennych.

Mi też tak sprzedali w lutym. Prosiłam o informacje podstawowe , ale
"nie mieli" na opakowaniu.Dlatego drugi raz sadziłam , już we właściwym
terminie tylko pewnie w niewłaściwym / wg mnie w dobrym / miejscu.
pozdrawiam, Barbara

23. Data: 2005-04-21 18:49:02

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Lilie z nasion od Ciebie mają oprócz listka -trawki listek-wrzeciono.
Wysadzić je do gruntu, jak się ociepli ? Na razie rosną na balkonie , na

Moje takie same ,czekam na ciepełko żeby do ogrodu
:-)

W gruncie za to wzeszły młode pustynniki białe:-)
Wysiane do pojemniczków jeszcze się nie pokazały.

Pozdrawiam TeresaR

24. Data: 2005-04-21 19:43:33

Temat: Re: Szachownica kostkowata i perska
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz wcześniejszą wiosnę. Mój wawrzynek ma dopiero pąki ale za to
> część pędów ma "staśmione". Jeszcze na wawrzynku tego zjawiska nie
widziałam :))
> Pozdrawiam, Krystyna
>
> PS  Pędy takie ma też grążel. Może to jakiś Czarnobyl :)))

To prawdopodobnie skutek przemrożenia stożka wzrostu.Na przyszły
rok tego nie będzie.Często występuje u fritilarii i lilii.
Czernobyla nie widać na tle tego co wcześniej unosiło się w powietrzu.
Pozdrawiam.Mirzan

25. Data: 2005-04-21 19:48:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wrzeciono.
> Wysadzić je do gruntu, jak się ociepli ? Na razie rosną na balkonie , na

Ten szczypiorek, to liścień.Grubsze, to liść właściwy, wyjdzie
jeden na miesiąc.Po połowie maja wysadź na miejsce stałe,co 5 cm.
Niektóre mogą zakwitnąć na przyszły rok, większość za 2lata.
Pozdrawiam.Mirzan

26. Data: 2005-04-21 19:49:34

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cebula była miękkawa, nieźle
> podeschnięta. Zła jestem, raczej nie wierzę, żeby coś z tego
> było. Mogli przecież poinformować w sklepie, że
> niepełnowartościowy towar, co za ludzie! To bardziej wkurza niż
> wyrzucone pieniądze.
>
> Pozdrawiam,
> Anka :)

Ja natomiast kupiłam cyklameny do gruntu i żaden nie wyszedł. Jak się
okazało, dzięki dobrym podpowiedziom grupowiczów, zostały za bardzo
wysuszone :-(((

Serdecznie Miłka

27. Data: 2005-04-21 20:03:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz wcześniejszą wiosnę. Mój wawrzynek ma dopiero pąki

> Pozdrawiam, Krystyna

Mirzan uprawia w namiotach foliowych, to badylarz.

Pozdrawia jarmarcznie boletus

28. Data: 2005-04-21 20:27:21

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Mirzan uprawia w namiotach foliowych, to badylarz.
>
>  Pozdrawia jarmarcznie boletus

Tylko niektóre rośliny, po aklimatyzacji mieszkają na
wolności.Fritilaria jest na tle namiotu, wawrzynek nawet
namiotu nie widział, bo nie wiem czy lubi w nim mieszkać.
Pozdrawiam złotówkarsko.Mirzan

29. Data: 2005-04-23 15:34:50

Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W gruncie za to wzeszły młode pustynniki białe:-)
> Wysiane do pojemniczków jeszcze się nie pokazały.
>
> Pozdrawiam TeresaR

Kiedy siałaś w grunt? Ja swoje w połowie lutego, ale nic jeszcze nie
wschodzi.

Pozdrawiam
Violetta

30. Data: 2005-04-23 18:05:29

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Violetta" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kiedy siałaś w grunt? Ja swoje w połowie lutego, ale nic jeszcze nie
> wschodzi.

Nie siałam :to samosiejki:-)

Pozdrawiam TeresaR

co do iglaka?