Szaconkowa moc potrzebna do klimatyzacji domku

1. Data: 2016-06-12 17:38:34

Temat: Szaconkowa moc potrzebna do klimatyzacji domku
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Mam prosty domek 200m^2 ocieplanmy styropianem 12cm. Żadnych fanaberii
typu przeszklenia na całości. Dach dwuspadowy, dachówka betonowa.

Czy mozna pi x drzwi oszacować ile energii w jednostce czasu potrzebne
jest do odprowadzenia podczas upalów aby uzyskać komfort cieplny (22C)?
Wiem że to pytanie jest absurdalne, ale potrzebuje z grubsza informacje
w celu jako-takiego oszacowania mocy klimatyzacji i kosztów. Wiem że
wiele firm patrzy na budynek i z grubsza szacują w ciemno więc nie
przypuszczam żeby to było specjalnie trudne.

2. Data: 2016-06-12 18:46:56

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Z grubsza to troche wiecej niz potrzeba mocy do ogrzania w czasie mrozow. Oczywiscie
mocy chlodniczej, elektrycznej 3,5-4 razy mniej.

3. Data: 2016-06-14 17:43:59

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 czerwca 2016 17:38:52 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> Mam prosty domek 200m^2 ocieplanmy styropianem 12cm. Żadnych fanaberii
> typu przeszklenia na całości. Dach dwuspadowy, dachówka betonowa.

Ile ocieplenia w dachu? Jaka wentylacja? Są jakieś żaluzje/podcienie?
Jaka szerokość geograficzna/strefa klimatyczna?
Trochę za mało danych :>

L.

4. Data: 2016-06-15 13:20:46

Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiele firm patrzy na budynek i z grubsza szacują w ciemno więc nie
> przypuszczam żeby to było specjalnie trudne.

7 kW.

czym usunac farbe do malowania ogrodzenia z płytek na schodach ?
Mebel do spania - jaki?
Własnoręczne odnowienie mieszkania?
Podlaczenie weza ogrodowego do karchera(myjki)
Odkurzacz z długim wężem