Padające żarówki LED

1. Data: 2016-06-15 17:16:13

Temat: Padające żarówki LED
Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem żarówki LED na zwykły gwint OSRAM i IKEA. Mają napisane 15 tys.
godzin, gwarancja 3 lata (to OSRAM). Połowa przestała działać po ok. 1
roku. Niestety nie mam paragonów. Napisałem do OSRAM w Polsce, ale nie
raczyli się ustosunkować. Więc ostrzegam, że warto trzymać paragony na LEDy.

2. Data: 2016-06-15 18:53:30

Temat: Re: Padające żarówki LED
Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-15 o 17:16, Poldek pisze:

> [...]
> roku. Niestety nie mam paragonów. Napisałem do OSRAM w Polsce, ale nie
> raczyli się ustosunkować. Więc ostrzegam, że warto trzymać paragony na

Philips padł mi po 3 tygodniach, gwint E14. Mam paragony, Castorama
wymieniła mi od ręki. Jakiś COB 5W z trzonkiem GU10 (popularny halogen)
w łazience kilkanaście godzin może poświecił.

Trzymam ogólnie paragony do każdego LED'a, bo na pudełkach to są totalne
bzdury i pobożne życzenia producentów.
Nie ma prawa wytrzymać tyle jakakolwiek żarówka LED zbudowana na
podstawie trzonków od żarówek/halogenków (E14,E27, GU10, MR16. itp itd.)
chyba że to będzie nocna lampka z jednym LED 20mW.

Po prostu - jak odprowadzić ciepło?
Lampy LED - tylko i wyłącznie autorskie rozwiązania lamp zaprojektowane
specjalnie do LED. Inne to tylko i wyłącznie wyrzucanie kasy. Lepiej dać
na dom dziecka.

Takie mam zdanie

--
Irokez

3. Data: 2016-06-16 00:29:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jun 2016 17:16:13 +0200, Poldek napisał(a):

> [...]
> raczyli się ustosunkować. Więc ostrzegam, że warto trzymać paragony na LEDy.

Ostatnio zdun remontujący mi kominek opowiadał, jak to remontował piec w
pewnej kamienicy, gdzie w piwnicy znajduje się żarówka, niewymieniana od
czasu 2 WŚ, która nadal, oczywiście, świeci!
Mój zapas tradycyjnych żarówek, kupiony kilka lat temu po unijnych
arcydurnych dyrektywach zabraniających ich używania, przerażająco maleje,
odkąd zamiast przepisowych 220 V podwyższono natężenie prądu na 230 a i
więcej (obecnie w sieci mam 247 - po pomiarach).
Na ledy i halogeny i tak nie przejdę, żebym miała o świecy czytać. I już.
Chce TAKĄ żarówkę, jak w tamtej piwnicy!!!

4. Data: 2016-06-16 00:51:28

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A ja nie mam problemów póki co. Wszystkie mam ledowe, większość na gwint, wszystkie
kupowane z marketów budowlanych na promocjach (chyba żadna nie kosztowała więcej niż
10zl), odpowiedniki (wg napisu nabpudelku) 40,60 i 75 W i ponad rok już świecą. Dwie
tylko cicho piszcza, i w dodatku dokładnie wiem na której promo w Castorama je
kupiłem.

5. Data: 2016-06-17 16:57:00

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-16 00:29, Ikselka pisze:

> Chce TAKĄ żarówkę, jak w tamtej piwnicy!!!

Tylko, że tamta żarówka świeci, że tak powiem, światłem zgaszonym :),
takim tylko do rozproszenia mroku.
A z zakupem 100W-ówek nie ma problemu, co raz są oferty
http://www.ceneo.pl/32945869 żarówek wstrząsoodpornych, jak je dzisiaj
nazywamy. Pozdrawiam

6. Data: 2016-06-18 09:10:46

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-16 o 00:29, Ikselka pisze:
> odkąd zamiast przepisowych 220 V podwyższono natężenie prądu na 230 a i
> więcej (obecnie w sieci mam 247 - po pomiarach).
Kłamiesz!

7. Data: 2016-06-18 12:49:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Jun 2016 16:57:00 +0200, krak napisał(a):

> [...]
> takim tylko do rozproszenia mroku.
> A z zakupem 100W-ówek nie ma problemu, co raz są oferty

:-)

8. Data: 2016-06-18 12:49:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jun 2016 09:10:46 +0200, Jawi napisał(a):

> Kłamiesz!

Nie kłamię
- chamie.

9. Data: 2016-06-18 12:53:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kłamiesz!

Nie kłamię
- chamie.

To wierszyk specjalnie dla ciebie.
A pomiary wykonywali u mnie ostatnio, bodajże 2 tygodnie temu, fachowcy,
przy okazji regulacji instalacji FV po zmianie licznika na dwukierunkowy
:->

10. Data: 2016-06-18 21:20:49

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> A pomiary wykonywali u mnie ostatnio, bodajże 2 tygodnie temu, fachowcy,
> przy okazji regulacji instalacji FV po zmianie licznika na dwukierunkowy

zmień "fachowców"

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Szaconkowa moc potrzebna do klimatyzacji domku
czym usunac farbe do malowania ogrodzenia z płytek na schodach ?
Mebel do spania - jaki?
Własnoręczne odnowienie mieszkania?
Podlaczenie weza ogrodowego do karchera(myjki)