Padające żarówki LED

21. Data: 2016-10-30 17:58:48

Temat: Re: Padające żarówki LED
Od: "n...@y...com" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-25 o 00:24, Przesmiewca pisze:

> Mi padlo z 80% ledow po paru latach.... mam nadzieje ,ze kupowane dzis wytrzymaja
dluzej

Stosuję żarówki z LED zarówno na 220V (E14 5W 27xSMD5050) jak i na 12V
(MR16 5W 27xSMD5050) (firmy LEDOM).
Generalnie u mnie zdecydowanie szybciej i częściej padają te 12V. Być
może przyczyną są transformatory - w moim przypadku zwykłe toroidalne,
jeszcze z czasów zwykłych halogenów.

22. Data: 2016-11-13 10:40:13

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Generalnie u mnie zdecydowanie szybciej i częściej padają te 12V. Być
> może przyczyną są transformatory - w moim przypadku zwykłe toroidalne,

aby żarówki działały długo muszą mieć
dużo otworów odprowadzających ciepło
te mocniejsze od 10W muszą mieć dodatkowo radiator
(powinno go być widać poprzez otwory odprowadzające ciepło)

Szaconkowa moc potrzebna do klimatyzacji domku
czym usunac farbe do malowania ogrodzenia z płytek na schodach ?
Mebel do spania - jaki?
Własnoręczne odnowienie mieszkania?
Podlaczenie weza ogrodowego do karchera(myjki)