Woda się długo nagrzewa

1. Data: 2016-06-26 07:00:22

Temat: Woda się długo nagrzewa
Od: ania <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na piętrze mam prysznic i woda się długo nagrzewa(ok 2 minut) - terma
jest na parterze, co może być przyczyną, jak to naprawić ?

2. Data: 2016-06-26 09:28:08

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Powtorzyc podstawowke.

3. Data: 2016-06-27 15:42:40

Temat: Re: Woda się długo nagrzewa
Od: hienryk <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 07:00:25 UTC+2 użytkownik ania napisał:
> na piętrze mam prysznic i woda się długo nagrzewa(ok 2 minut) - terma
> jest na parterze, co może być przyczyną, jak to naprawić ?

przyczyną może być te kilkanaście metrów rur, w których woda po prostu wystygła i
musi najpierw zlecieć (chociaż te 2 minuty to coś dużo).
Jeśli to jest przyczyną - można to poprawić instalując wymuszoną cyrkulację ciepłej
wody. Dzięki temu rozwiązaniu ciepła woda jest od razu po odkręceniu kranu. Ale to
się może wiąać z dużym remontem.
W sieci jest dużo informacji na ten temat. Pierwsze z brzegu adresy:
http://www.budujemydom.pl/woda-i-kanalizacja/20376-c
yrkulacja-cieplej-wody-uzytkowej-zasada-dzialania-sc
hematy
http://ladnydom.pl/budowa/1,106577,16890670,Czy_wart
o_zamontowac_cyrkulacje_cieplej_wody_.html

Padające żarówki LED
Szaconkowa moc potrzebna do klimatyzacji domku
czym usunac farbe do malowania ogrodzenia z płytek na schodach ?
Mebel do spania - jaki?
Własnoręczne odnowienie mieszkania?