Szafa Komandor. Ale jaka?

11. Data: 2005-05-20 13:58:32

Temat: Re: Szafa Komandor. Ale jaka?
Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

BOB wrote:

> Czyli podsumuwujac sugerujecie odzalowac kilkaset zl wiecej i wziac
> aluminium?

Policz ile % ceny stanowi różnica i podziel to przez przewidywaną długość
eksploatacji = będziesz miał dopowiedź ;) A poważnie - w moim przypadku
(szafa wys 3m, szer 1.8m) stolarz powiedział, że stalowe okucia może mi
zrobić wyłącznie na moją pisemną odpowiedzialność - bo on ryzykować nie
będzie. Drugi powiedział, że takie wymiary zrobi tylko w alu - bo nie chce
się po sądach włóczyć. Nie twierdzę że stalowe okucia są be - ale na pewno
nie są uniwersalne. Alu też mają potężną wadę - są stosunkowo szerokie i
ciężkie optycznie.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

12. Data: 2005-05-22 22:41:26

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <s...@g...plITOTEZ> napisał w wiadomości
> Sztywność jest znacznie większa, ponieważ ramy (zarówno pionowe jak i
> poziome) są ze soba skręcone (poniekąd wymusza to system jezdny). W
> systemach stalowych ramy są powkładane "na ścisk" w materiał
> wypełniający, a jedynymi elementami spajającymi je są mechanizmy jezdne
> (poprzez przykręcenie ich do ram zapobiega się "rozsuwaniu sie ram na
> zewnątrz).

nachodzi mnie tylko pytanie - czy tego samego nie da sie zrobic ze stali?

Sierp

13. Data: 2005-05-23 05:32:55

Od: Seba <s...@g...plITOTEZ> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):
> nachodzi mnie tylko pytanie - czy tego samego nie da sie zrobic ze stali?

Z takimi jak teraz profilami - nie za bardzo. Profil aluminiowy w
przekroju różni się bardzo od profilu stalowego. Koszt modyfikacji
profilu stalowego jest dla firm nieopłacalny - w zdecydowanej większości
systemów (z najbardziej popularnych: Stanley,Senator,Komandor) ramy
stalowe są wykonywane tą samą technologią.

Sebastian S.

Kuchnia z płytą gazową do 2.000 PLN - zabudowa.
kolory stolarki, plastików ?
Dulux Kuchnia i Łazienka
Jak dobrac kolor rolet do wnetrza?
okap szufladowy czy nie?