Szafki gotowe czy na zamowienie ?

1. Data: 2005-11-23 22:09:36

Temat: Szafki gotowe czy na zamowienie ?
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie - mam kolejne wyzwanie planistyczne :)

Mam do zagospodarowania w kuchni dwie wneki, 114-115 cm szerokosci kazda.
Zastanawiam sie : czy w ogole bawic sie w szafki na zamowienie czy tez po
prostu wstawic standardowe szafki 60 + 50 i zostawic szpary po bokach ?
Wiem ile kosztuja podstawowe gotowe szafki np. w IKEI - czy szafki na
zamowienie zaskocza mnie na plus czy minus ?

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

2. Data: 2005-11-24 08:16:21

Temat: Re: Szafki gotowe czy na zamowienie ?
Od: Michał Półrola <m...@n...itl.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Nov 2005 23:09:36 +0100, Wojciech Skrzypinski napisał(a):

> [...]
> Wiem ile kosztuja podstawowe gotowe szafki np. w IKEI - czy szafki na
> zamowienie zaskocza mnie na plus czy minus ?
IKEA jest dość droga, więc może wyjść taniej (ale nie musi).
Taka szafka będzie pewnie kosztować z 500 zł.

3. Data: 2005-11-24 08:32:15

Od: "_darecki" <_...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiem ile kosztuja podstawowe gotowe szafki np. w IKEI - czy szafki na
> zamowienie zaskocza mnie na plus czy minus ?

najprostsza sprawa?
skoro wiesz ile to kosztuje w Ikei, to przejdz sie do pierwszego lepszego
stolarza i zobacz ile on krzyknie.
na plus masz to, ze wneki beda w calosci zabudowane

_d

4. Data: 2005-11-24 09:38:49

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zastanawiam sie : czy w ogole bawic sie w szafki na zamowienie czy tez po
> prostu wstawic standardowe szafki 60 + 50 i zostawic szpary po bokach ?

Ja bym wstawila tylko polki i dzwiczki, bez bocznych scianek, zawsze to
kilka cm wiecej.

> Wiem ile kosztuja podstawowe gotowe szafki np. w IKEI - czy szafki na
> zamowienie zaskocza mnie na plus czy minus ?

Raczej na plus.

th

5. Data: 2005-11-24 10:45:28

Od: "robert" <r...@e...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiem ile kosztuja podstawowe gotowe szafki np. w IKEI - czy szafki na
> zamowienie zaskocza mnie na plus czy minus ?

Jesli masz smykalke i Ci sie chce to najlepiej zrobic to samemu.
Pomierzyc, zamowic i zmontowac.
Mebelki zamontowane na wymiar - we wnece wygladaja super.
I w cale mie musza byc drozsze - dotego masz wybor wszystkiego - kolor plyt,
oklein, uchwytow, wielkosc drzwiczek itd.

Pzdr.
Robert

6. Data: 2005-12-05 22:55:21

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"_darecki" <_...@t...pl> wrote in

/ciach.../

> najprostsza sprawa?
> skoro wiesz ile to kosztuje w Ikei, to przejdz sie do pierwszego
> lepszego stolarza i zobacz ile on krzyknie.
> na plus masz to, ze wneki beda w calosci zabudowane

Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Ostatecznie zdecydowalem sie na gotowy
produkt, a to ze wzgledu na fakt ze ostatecznie po wykonczeniu wneka ma
ledwo poltora-cm zapas w stosunku do gotowych szafek, ceny szafek na wymiar
nie okazaly sie specjalnie niskie - w dodatku terminy w tej szalonej
koncowce roku sa kosmicznie odlegle.

A smykalke do drewna mam, znacznie gorzej z czasem :)

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

ARDO LS 9212
PARKIET_PRODUCENT
Zakup mieszkania na 2 właścicieli
nieuczciwy producent mebli kuchennych
Dmucha z kratki wentylacyjnej (trochę długie)