Szafy wnękowe

1. Data: 2002-04-02 10:25:27

Temat: Szafy wnękowe
Od: "Piotr Piechal" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Stoje przed wyborem firmy ( i systemu ) która miałaby wykonać szafę ...
No i tu zaczeły się schody - firm dość sporo , modeli też ....
Powiedzcie co polecacie , na co uważać , jaka firma jest godna polecenia ...
Czekam na wasze rady !

1. Data: 2002-04-02 10:43:44

Temat: Re: Szafy wnękowe
Od: "Daniel S" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Piechal" <p...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> No i tu zaczeły się schody - firm dość sporo , modeli też ....
> Powiedzcie co polecacie , na co uważać , jaka firma jest godna polecenia

Zwroc uwage aby listwy posiadaly wglebienie, tak aby otwierajac skrzydlo nie
zsuwaly sie np po lustrze i w rezultacie zostawiały slady. 85cm moim
zdaniem to glebokosc minimalna - tak aby w przypadku zimowej, puchowej
kurtki nie przeszkadzalo to w zamykaniu.
Ja dzieki radzie Grupowiczow wybralem Senatora i jestem zadowolony.
Unikalbym Stanley'a gdyz wycenili mi tam szafe o 1200 !!! zl drozej

pozdrawiam
daniel

1. Data: 2002-04-02 11:07:32

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Piechal <p...@d...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a8c0pm$o59$...@n...tpi.pl...
> [...]
> No i tu zaczeły się schody - firm dość sporo , modeli też ....
> Powiedzcie co polecacie , na co uważać , jaka firma jest godna polecenia

Zaproponuję sposob może nie najtanśzy ale na pewno tanszy niz zamawianie
gotowych szaf. Otoz moj maz, ktory sam o sobie twierdzi ze ma 2 lewe łapki,
sam zaprojektowal i sam wykonal dwie szafy. Wygladalo to ta. Zmierzyl cala
wnęke, pojechal do Castoramy, zakupil płyty okleinowane w kolorze białym, na
miejscy poprzycinali mu je na zadane wymiary - mial juz gotowy matewrial na
półki. Dokupił drązki inne elementy mocujące. Wszystko wyszło poniżej 500
zl za dwie szafy 170x260 cm. Do tego jedne drzwi suwane za 947 zl o
wielkosci 197x260 cm. Montował przez 3 i pól dnia ale teraz juz wie, ze
zmontowałby to wszystko w ciagu jednego dnia.

Joanna

1. Data: 2002-04-02 13:08:22

Od: "Piotr Piechal" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko Okej tylko ja nawet dwie lewe rączki to zbyt dużo powiedziane ;)))
Moglibyście mi podać orientacyjne koszty ( to do Daniela S ) jaka szafa (
wymiary ) i ile sobie (Senator )
krzyknął ....
Ewentualnie jaką firmę ( nie tylko system ) byście polecali ??

1. Data: 2002-04-02 14:57:48

Od: "Daniel S" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Piechal <p...@d...pl> w wiadomości do grup dysku
syjnych napisał:a8cab5$lua$...@n...tpi.pl...
> [...]
> wymiary ) i ile sobie (Senator )
> krzyknął ....
> Ewentualnie jaką firmę ( nie tylko system ) byście polecali ??

dlugosc 2m, 3 skrzydlowa w tym jedno lustro, kosze, bez szuflad
dlugosc 1.6m, 2 skrzydlowa w tym jedno lustro, kosze, bez szuflad
obie szafy z montazem 2800

pozdrawiam
daniel

1. Data: 2002-04-03 11:32:26

Od: "Piotr Piechal" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź !!!

1. Data: 2002-04-06 14:59:17

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za odpowiedź !!!
Mam szafę z Senatora i ogolnie jest nieźle. Od panów montażystow
dowiedzialam się, ze takie samą szafę, z tych samych materiałów, ale bez
firmowej faktury miałabym o 400 -500zl taniej. Takze rozejrzy się po
ogloszeniach, z tego co mi wiadomo montazysci wszędzie tak robią.
efka

1. Data: 2002-04-07 06:13:56

Od: "Wojtek Sylwestrzak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> wrote in message

> [...]
> dowiedzialam się, ze takie samą szafę, z tych samych materiałów, ale bez
> firmowej faktury miałabym o 400 -500zl taniej.

A czy faktura od szafy wnekowej sie do czegos przydaje ?

--w

1. Data: 2002-04-07 09:19:43

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 7 Apr 2002 08:13:56 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <w...@w...pl> i powiedziała:

> A czy faktura od szafy wnekowej sie do czegos przydaje ?

Yep. Do odliczenia z tytułu ulgi remontowej (przynajmniej
jakąś chwilę temu się odliczało, ale nie jestem na bieżąco).

Zuzanka

--
Kącik absurdu im. Andrzeja Waligórskiego z małym współudziałem *
Małgorzaty "Zuzanki" Krzyżaniak - http://www.waligorski.art.pl *

1. Data: 2002-04-07 11:21:17

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Sylwestrzak" <w...@w...pl> napisał > >

> A czy faktura od szafy wnekowej sie do czegos przydaje ?

Przydaje się do: 1.odpisu podatku, 2. bez faktury nie ma gwarancji
efka

Zużycie energii
Gołebie - jak z nimi wygrać?
Meble pokojowe-jakie, gdzie?
Ogrzewanie podlowgowe
sprzedam- środek na mrówki faraona - promocja