Szampon Nizoral?

1. Data: 2005-07-29 09:50:44

Temat: Szampon Nizoral?
Od: "Roman" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki możecie polecić dobry szampon przeciwłupieżowy?
Czy rzeczywiście Nizoral jest najskuteczniejszy?
A może Nizoxin albo Head & Shoulders?
Ile kosztuje ten Nizoral?

pozdr
Roman

1. Data: 2005-07-29 10:30:41

Temat: Re: Szampon Nizoral?
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman wrote:
> Jaki możecie polecić dobry szampon przeciwłupieżowy?
> Czy rzeczywiście Nizoral jest najskuteczniejszy?

Nizoral i Nizoxin maja identyczna substancje aktywna (ketokonazol).
Wszystkie szampony z ketokonazolem sa skuteczne.

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-07-29 12:16:05

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roman napisał:
> Jaki możecie polecić dobry szampon przeciwłupieżowy?
> Czy rzeczywiście Nizoral jest najskuteczniejszy?

Kiedys mialam problemy z lupiezem i Nizoral mi pomogl. Ceny nie
pamietam, ale tani nie byl. Czasem lepiej jest kupic kilka saszetek, niz
cale pelnowymiarowe opakowanie.

> A może Nizoxin albo Head & Shoulders?

Moj TZ uzywa szamponu Head & Shoulders ale specjalnych efektow nie widac.

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-07-29 13:28:38

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman" :

> Jaki możecie polecić dobry szampon przeciwłupieżowy?
> Czy rzeczywiście Nizoral jest najskuteczniejszy?
> A może Nizoxin albo Head & Shoulders?
> Ile kosztuje ten Nizoral?

Ja się jeszcze ostatnio spotkałam z czymś takim:
http://www.nizorelle.pl/nizorelle.php. Pojęcia nie mam, ile kosztuje,
buteleczka jest malutka, ale ma niebagatelną zaletę: włosy po myciu
nie robią wrażenia sierści dzikiej świni i - ale czy to możliwe??? -
nie zmywa farby tak nachalnie, jak Nizoral czy inne przeciwłupieżowe.
A działa, chciałoby się rzec, migusiem.

J.

1. Data: 2005-07-30 09:20:36

Od: "argenum" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja z koleji myłam włosy szamponem Stieprox i jest super. Tylko że jest
chyba jedynie na receptę (zapisała mi go pani dermatolog). I niestety
troszkę droższy niż Nizoral, ale widać efekty :)
Więc radzę udać się do dermatologa.

pozdrawiam
Justyna

chwalę sklep i zakup
Wybielanie zębów domowym sposobem
szal i welon...
jaki krem pod oczy? jaki krem nawilzajacy z UV? jaka maseczka?
utrwalacz makijażu