jaki krem pod oczy? jaki krem nawilzajacy z UV? jaka maseczka?

1. Data: 2005-07-28 12:19:36

Temat: jaki krem pod oczy? jaki krem nawilzajacy z UV? jaka maseczka?
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Nigdy jeszcze nie kupilam dla siebie kremu pod oczy i nie bardzo wiem jakie
firmy w ogole maja takie kremy. Co polecicie pod oczka 24 letnie?:)

Jeszcze pitanie o maseczke nawilzajaca lub oczyszczajaca... ktora jest
dobra? ja ostatnio uzywalam takich w jednorazowym opakowaniu.... chyba
Garniera....

Jeszcze do pelni szczescia by mi sie jakis krem do twarzy brzydal... co jest
dobre i ladnie pachnace moze przy okazji?

Prosze przy okazji o propozycje nie w wygorowanych cenach :)

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-07-28 12:36:54

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puchacz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> Nigdy jeszcze nie kupilam dla siebie kremu pod oczy i nie bardzo wiem
jakie
> firmy w ogole maja takie kremy. Co polecicie pod oczka 24 letnie?:)

Ja używam pod oczy avonowy żel (ten w bardzo wygodnym pojemniczku z pompką)
rano, a wieczorem krem pod oczy Botox Efekt Bielendy. Tak dla oszczędności,
żeby mi się ten żel Avonu za szybko nie skończył :). Z obu jestem bardzo
zadowolona. Ładnie nawilżają. Avonowe kosztuje w promocji 27,90 chyba, a
Bielendy ok. 13 zł.

> Jeszcze do pelni szczescia by mi sie jakis krem do twarzy brzydal... co
jest
> dobre i ladnie pachnace moze przy okazji?

Teraz używam bardzo ładnie pachnący i bardzo dobrze nawilżający krem Olay
SPF 15 na dzień. Pachnie cudnie! Może troszkę zostawia film, ale ja nie
narzekam. Cena: 27zł.
Zimą i wiosną używałam Dermikę Perventi, ale że jej konststencja była dość
gęsta i jakby "cięższa" i filtr tylko 8, to na lato przestadłam się na Olay.
Dermika kosztuje prawie 40zł i pachnie jakimś wyciągiem z oliwek, na
początku mi się ten zapach średnio podobał, ale potem się przekonałam :).

W naszym wieku grunt to nawilżanie. Nie walczę jeszcze ze zmarszczkami, mam
co prawda kilka zmarszczek pod oczami, ale już trudno...

Pozdrawiam,
Maja

1. Data: 2005-08-12 08:50:10

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz napisał/a w news:dcaigu$41g$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Nigdy jeszcze nie kupilam dla siebie kremu pod oczy i nie bardzo
> wiem jakie firmy w ogole maja takie kremy. Co polecicie pod
> oczka 24 letnie?

Żaden. Szkoda pieniędzy. Wystarczy ten sam krem, który nakładasz na
twarz.

--
Zofia Rakowska
```````````````````````````````````````

1. Data: 2005-08-24 14:25:16

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@o...pl> napisał(a):
> Żaden. Szkoda pieniędzy. Wystarczy ten sam krem, który nakładasz na
> twarz.

zależy komu wystarczy ;) ja mam cerę mieszaną (zatem np. krem matujący), a
pod oczami - suchą (czyli krem nawilżająco-natłuszczający). natomiast bloker
nakładam oczywiście na całą twarz, ale czuję potrzebę nakładania czegoś pod
niego.

utrwalacz makijażu
[gdzie?] w Gdańsku Fryzjer ?
nietypowo - ale proszę wybaczcie :-)