[gdzie?] w Gdańsku Fryzjer ?

1. Data: 2005-07-28 08:11:41

Temat: [gdzie?] w Gdańsku Fryzjer ?
Od: "Kazia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poszukuję fryzjera w Gdańsku,
który dobierze ładną fryzurę,
obetnie i może zparoponuje ciekawy kolor
za rozsądną cenę (max 70zł).
Znajdę ja kogoś takiego w Gdańsku ?
Mam już straszny misz-masz na głowie
i juz dłużej tego nie zniosę :).
Dzięki
Kazia

1. Data: 2005-07-28 18:44:05

Temat: Re: [gdzie?] w Gdańsku Fryzjer ?
Od: "Kalina" <k...@l...zwalczaj_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kazia" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> poszukuję fryzjera w Gdańsku,
> który dobierze ładną fryzurę,
> obetnie i może zparoponuje ciekawy kolor
> [...]

Ja wprawdzie jestem z Wawy, ale widzilam w Gdansku we akcji pana Zbyszeka
MIkołajewskiego.
Naprawde Mistrz z polotem swada i doswiadczeniem.
(0-58) 345 39 09

Adresu salonu fryzjerskiego neistety nie pamietam, chyba gdzies we
Wrzeszczu.

Kalina

--
akt | portret | reportaż | fotografia ślubna
www.kalina-studio.com

1. Data: 2005-07-29 08:17:20

Od: "Catalina Angel" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <k...@l...zwalczaj_spam.pl> napisał w wiadomości

> Ja wprawdzie jestem z Wawy, ale widzilam w Gdansku we akcji pana Zbyszeka
> MIkołajewskiego.
> Naprawde Mistrz z polotem swada i doswiadczeniem.
> (0-58) 345 39 09

A ja radzę uważać, bo "Mistrz" miewa gorsze i lepsze dni i jak nie daj Bóg
trafisz na ten gorszy, to będziesz gorzko płakać...Zdecydowanie bardziej
polecam panią Anetę z tego zakładu...
Poza tym jednak zakład jest drogi i 70 zł zapłacisz tam za samo obcięcie
włosów...Farba + cięcie może tam kosztować nawet koło 200 zł (zależy od
długości włosów)

> Adresu salonu fryzjerskiego neistety nie pamietam, chyba gdzies we
> Wrzeszczu.

Salon nazywa się Atelier i mieści się we Wrzeszczu na ul. Pniewskiego 2.

Ze swojej strony polecam salon "Alicja" na Morenie i fryzjerkę panią
Justynę. Ślicznie tnie, z polotem, poza tym bardzo ładnie dobiera kolory.
Koszt ok. 100 zł, ale lepiej zadzwoń i zapytaj się dokładnie.
Adres:
ul. Marusarzówny 2 (I piętro)
tel. 345 62 86

Pozdrawiam,
Cata

1. Data: 2005-07-29 08:48:59

Od: "Yennifer" <t...@z...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poszukuję fryzjera w Gdańsku,
> który dobierze ładną fryzurę,
> obetnie i może zparoponuje ciekawy kolor

Mozesz sprobowac w salonie Goldwell w Gdansku, w centrum handlowym ETC (ul.
Rzeczpospolitej).
Co prawda ceny tam nie sa najnizsze (farba ok 90-100 PLN, obciecie ok 50-70
PLN), ale jakosc uslug jest OK, i to bez znaczenia na jaka fryzjerke
trafisz.
Chodze tam juz od 4 lat - i do tej pory to _dla_mnie_ najlepszy zaklad w
Gdansku:)

pozdrawiam
Yennifer

1. Data: 2005-07-30 22:04:08

Od: "Kazia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za polecenie :)

no i po długich rozterkach ...

...zawitałam do salonu Lovely Look w Gdańskim Auchan
no i ...promocja była 79 zł (za modelwoania, beleyage i strzyżenie)
ogólnie..nie polecam !!
szczególnie Pani Justyny która na nieszczęście mnie strzygła
i robiła pasemka

na moje zapytania odnośnie doboru koloru pasemek i fryzury
nie potrafiła mi nic powiedzieć ani doradzić
i w ogóle udawała że rozumie o co mi chodzi we fryzurze
bo efektu nie ma :(((

poza tym obejrzała moje włosy i się pytała ile czasu trzymałam
ostatnio farbę na pasemkach ?
bo ona nie wie ile czasu ma trzymać ...
gdybym miała więcej odwagi to bym stamtąd uciekła

mogłam tak zrobić bo ...nie jestem zadowolona
za jasne mi zrobiła pasemka to raz
jest ich za dużo i włosy wyglądają jak blond to dwa
po trzy ścieła mi włosy na równo a miały być wystopniowane
po czwarte - aha ...i ścieniowane
i miała nie tykać włosów z przodu
a on je ścieła tez an prosto i za ucho nie mogę włożyć,
bo wypadają jakieś ścierwa
jak mi ułożyła to nie rzucało się to tak w oczy
mocno podkęcone i wymodelowane - efekt był chwilowy

dopiero jak umyłam ponownie w domu to widzę, że one są
prawie różne wszystkie :((((

i mam ochotę pofarbować to na jedne kolor zbliżony do mojego naturalnego

ps. ja robiąc sama sobie w domu pasemka lepiej zrobiłam niż u fryca
były cieniutkie i naturalne
a nie to co teraz mam na głowie - pasma o szerokości 1cm :(

1. Data: 2005-07-30 22:09:38

Temat: moje zdanie: Salon Fryzjerski Lovely Look w Gdańskim Auchan
Od: "Kazia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale błędów narobiłam post: [gdzie?] w Gdańsku Fryzjer ?
to chyba z wkurzenia i zmęczenia dzisiejszym dniem u fryca
no nic przedswawiam jeszcze raz moje zdanie...

...zawitałam do salonu Lovely Look w Gdańskim Auchan
no i ...promocja była 79 zł (za modelowania, beleyage i strzyżenie)
[...]

a on je ścieła też na prosto i za ucho nie mogę włożyć,
bo wypadają jakieś ścierwa
jak mi ułożyła to nie rzucało się to tak w oczy
mocno podkęcone i wymodelowane - efekt był chwilowy

dopiero jak umyłam ponownie w domu to widzę, że one są
prawie równe wszystkie :((((

[...]

a miały być cienkie

no nic nauczka na przyszłość...

1. Data: 2005-07-31 08:39:05

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kazia napisał:

> ...zawitałam do salonu Lovely Look w Gdańskim Auchan
> no i ...promocja była 79 zł (za modelwoania, beleyage i strzyżenie)
> ogólnie..nie polecam !!

Jestem zdziwiona troche. Sama jak jestem w Polsce najczesciej ide do
tego salonu w legnickim Realu. I _zawsze_ wychodze zadowolona. Rozne
fryzjerki z tego samego salonu mi robily wlosy i nigdy nie narzekalam.
Jedyne co dla mnie jest problemem to brak zapisow, tylko trzeba sie
ustawic w kolejce i czekac. Z racji raczej krotkich pobytow w Polsce i
mnostwa spraw do zalatwienia nie zawsze mam na to czas. Z tego powodu
kilka razy poszlam do innych salonow i efekt niestety nie byl tak
zadowalajacy jak w Lovely Look.
Pozdrawiam

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

nietypowo - ale proszę wybaczcie :-)
Wiersz
Golarka