nietypowo - ale proszę wybaczcie :-)

1. Data: 2005-07-28 07:41:20

Temat: nietypowo - ale proszę wybaczcie :-)
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

wiem, ze to nietypowy post na Urodzie, ale mam nadzieje, że mnie nie
zlinczujecie :-)

dostałam w prezencie nowe włoskie platformówki Cerutti Prima Moda nr 40 , ale
niestety ze wzgledu na kontuzje kolana chodzę tylko w płaskim obuwiu.

buciki są bardzo wygodne, na stabilnej koturence, przód w postaci dwóch
mieniących się paseczków, każdy o szerokości ok. 3 cm

buty są nowe, fajnie wysmuklają stopę

rozmiar butów - nr 40 - idealne na stopę +/- 26 cm

kosztowały 65 zł - dlatego szkoda, aby zalegały mi w szafie, nie chce ich
sprzedawać, chciałabym je wymienic na odzież dla dzieci w różnym
wieku :-) lub inne obuwie nr 39 lub 40,lub kosmetyki lub coś do domu (moze
być szkło, filiżanki, sztuka lub in.) lub artykuły szkolno - biurowe
lub każde inne propozycje
jestem otwarta :-)

mam zdjęcia
bardzo proszę piszcie na maila gazetowego

--
Magdalena
mama Łukasza, Karolinki, Wiktorii i Zuzi