Szanowni Dietowicze, UWAGA:BARDZO DŁUGIE

31. Data: 2002-01-11 17:28:55

Temat: Re: Szanowni Dietowicze, UWAGA:BARDZO DŁUGIE
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...com.au> napisał w wiadomości
news:194a.00002a48.3c3eea3b@newsgate.onet.pl...
> Od kiedy poznalem na jakich zasadach "Lancet" i inne podobne
> pisma tego typu publikuja artykuly , pisma te przestaleone byc dla
> mnie jakimkolwiek wskaznikiem , a co dopiero "atorytetem".

No_jaaaaaaasne.....
> Zaproponuj metodologie takich badan.
Nie mnie za to płacą:-)))

cukrzycy, ktorzy nie musza brac insuliny,

Czy to jest rzecz wstydliwa, że już nie bierze się insuliny pod żadną
postacią. Czy Ci ludzie wstydzą się tego? Czemu przez tyle lat mojego
życia nie spotkałem się z informacją o żadnym z nich?
> kandydaci do przeszczepow lub do "ziemi" , ktorzy przeszczepow
> serca nie musieli miec, ci ktorzy mieli juz skierowania
> na amputacje konczyn i do dzis dnia chodza o wlasnych nogach i uzywaja
> wlasnych rak, a nie protez, ci ktorzy nie byli w stanie utrzymac
> moczu, a dzis juz sie niczego nie musza wstydzic itd ..itd ..
J. Wyżej. Czemu nie biegają i nie rozgłaszają tego wszem i wobec. Toż to
cuda, zaiste...
> No, tos sie troche wyglupil...
Nie rozumiem
> Co to sa te niezdrowe ilosci ?
W jednym jajku jest dzienna dawka cholesterolu. Czyli 300 mg. Czyli
jedzenie jajecznicy z 5 żółtek jest niezdrowe.
Dalczego w takim razie juz w tej chwili
> dietetycy zalecaja, zeby jesc tluszcz

Roooooooślinny!!!!!!!!!!!!!!!!! Szczególnie oliwę z oliwek!!!!!!!I
tłuszcz zawarty w rybach.
>a jajka sa tez juz cacy ?
Nie, jajka nie są cacy. To tylko takie argumenty, jakie ma każdy palacz
tytoniu za tytoniem
Piotr

32. Data: 2002-01-11 19:17:03

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w wiadomości

> Co polecasz na "oponkę"?

A po co Ci jakieś wygibasy?
Jeżeli organizm tłuszcze w okolicach pasa spala na końcu to znaczy, że są
tam potrzebne. Chronią żołądek przed stratą energii(temperatury), chronią
podroby przed urazami.
Jeżeli tylko jakaś moda, jakieś tam normy estetyczne decydują o Twoim
postępowaniu ze swoim ciałem, to wybacz, ale nie świadczy to dobrze o ....

Pozdrawiam
Leszek

33. Data: 2002-01-11 19:31:35

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a1ndc8$rpv$1@news.tpi.pl...

> Jeżeli organizm tłuszcze w okolicach pasa spala na końcu to znaczy, że

> tam potrzebne. Chronią żołądek przed stratą energii(temperatury)
????
, chronią
> podroby przed urazami.
Nie ma lepszej ochrony, jak to Pan mawia,podrobów, niż doskonały pancerz
ochronny zbudowany z mięśni. W tym szczególnym przypadku mięśni brzucha,
prostych i skośnych. A także mięśni pleców.
Proszę spytać motocyklistów żużlowych na ten przykład:-))

Odkładanie się tłuszczu na brzuchu to, prawdobodobnie, atawizm z czasów
gdy poruszaliśmy się na czterech kończynach. Wtedy było to jedyne,
nieprzeszkadzające miejce w ciele.Prawdopodobnie. Bo inaczej wymyśliły
to wielbłądy. Ale to jest właśnie kwestia estetyki.
Czy zdrowe i niezatuczone dzieci i młodzież odkładają tłuszcz na
brzuchu, coby grzać żołądek.?
> Jeżeli tylko jakaś moda, jakieś tam normy estetyczne decydują o Twoim
> postępowaniu ze swoim ciałem, to wybacz, ale nie świadczy to dobrze o
Dobrze uformowane mięśnie brzucha to nie tylko estetyka. To także brak
bólu w krzyżu, lumbaga i prosta sylwetka, czyli odciążenie kręgosłupa.
Ale tu to już przyda się jakiś fizjoterapeuta albo ortopeda:-)))
Pozdrawiam
Piotr

34. Data: 2002-01-14 09:53:37

Od: "news" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

DO mnie nie przekonuje, poza tym mimo, ze nie jestem vege to nie jem
czerwonego miesa, jakos nie moge sie przemoc do zapachu i smaku.
A moje cwiczenia....
:)))))
cos tam daja i ogolnie nigdy bym nie zrezygnowala, ale czasami czuje , ze to
za malo.
Poza tym czy jestes trenerem?
:))

35. Data: 2002-01-14 16:14:47

Temat: ###OTRe: Szanowni Dietowicze, UWAGA:BARDZO DŁUGIE
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
Piszę na grupę, bo Twój adres nie działa:-(
> DO mnie nie przekonuje, poza tym mimo, ze nie jestem vege to nie jem
> czerwonego miesa, jakos nie moge sie przemoc do zapachu i smaku.
To był tylko żart:-)))
> A moje cwiczenia....
> :)))))
> cos tam daja i ogolnie nigdy bym nie zrezygnowala, ale czasami czuje ,
ze to
> za malo.
Trzeba robić bilans. Np, jeśli trening fizyczny ma przynieść
wymierne efekty dla układu krążenia, tygodniowy wydatek energetyczny nie
może być mniejszy niż 2000 kcal. W przeciwnym razie męczyć się będziesz
tylko, a przyrostu kondycji nie zauważysz.
A np. godzina biegu 8 - 10 min. / km. to tylko:-(( jakieś 750 kcal.
> Poza tym czy jestes trenerem?
Gdy byłem piękny, młody etc.:-)) trenowałem bardzo intensywnie przez
11 lat. Można powiedzieć, ze wyczynowo.
Teraz w moim wieku wszystko to rekreacja:-)), ale po prawie 20 latach
powróciłem do czynnego uprawiania sportu. M. in. do biegania.
Dlatego ten temat nie jest mi obcy:-) Poza tym jestem w ciągłym
kontakcie z moimi trenerami...
Piotr

36. Data: 2002-01-15 00:04:45

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> dopóty nadal twierdził będę, że mówienie o tym, że palenie jest
>nieszkodliwe - to bełkot...

Jest jeszcze ciekawiej, bywa tak, że czasem palenie jest lepsze od
niepalenia,
ALE bywa to tylko przy niektórych modelach żywienia i chorobach tym
żywieniem powodowanych, np. we wrzodziejącym zapaleniu jelita grubego, raku
tego jelita, czy w schizofrenii w okresie depresji. I to nie jest bełkot.
Ale Tobie radzę nie wracać do palenia. : )

Krystyna*Opty*

37. Data: 2002-01-15 09:27:31

Temat: Re: ###OTRe: Szanowni Dietowicze, UWAGA:BARDZO DŁUGIE
Od: "news" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha....
Dzieki za zawracanie sobie mna glowy
:)))
Magda

38. Data: 2002-01-15 09:56:00

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jeszcze ciekawiej, bywa tak, że czasem palenie jest lepsze od
> niepalenia,

Jałowa erystyka:-)

Ja mówię o paleniu tytoniu, czyli o INHALACJI_DYMU_TYTONIOWEGO.
Nie o czystej nikotynie.

. we wrzodziejącym zapaleniu jelita grubego, raku
> tego jelita, czy w schizofrenii w okresie depresji. >
I wielu innych, zapewne.
Nikotyna jest psychoanaleptykiem. Tak jak amfetamina, efedryna i wiele
innych podobnych.

CAŁA ta grupa związków może mieć zastosowanie w medycynie. NIKOTYNA TEŻ
Ale czy będący przy zdrowych
zmysłach lekarz zaleci komuś palenie tytoniu jeśli ma do dyspozycj inne
środki z tej grupy? Kofeina też znajduje zastosowanie w medycynie, ale w
nadmiarze jest
szkodliwa.
Pacjentom po zabiegu operacyjnym podaje się kodeinę, jeśli kaszlą ( np.)
Same truizmy.
Kokaina jest wykorzystywana w medycynie, ale czy KOKAINIZM jest
nieszkodliwy?.To samo z amfetaminą. I dziesiątkami podobnych środków.
A inhalacja dymu tytoniowego jest szkodliwa. I nie mówię tu o sytuacjach
ekstremalnych, jak Ty. Prawdopodobnie dymek z papierosa bardzo pomaga
skazańcowi, gdy już siedzi na krześle elektrycznym:-)) Ale czy TO JEST
ZDROWE?
( papieros, nie krzesło:-))
A palenie tytoniu to oprócz nikotyny także wdychanie ponad 4. 000
trujących substancji.M. in. cyjanowodoru i czadu.
Nie jestem nawiedzonym antypalaczem Paliłem przez 25 lat. Ale wyrażajmy
się ściśle.
EKSTREMALNE SYTUACJE I PRZYPADKI, NA KTÓRE SIĘ POWOŁUJESZ NIE MOGĄ BYĆ
WYZNACZNIKIEM...
(Vide mój przykład ze skazańcem)
Pzdrw
Piotr

39. Data: 2002-01-15 10:08:16

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha....
> Dzieki za zawracanie sobie mna glowy
> :)))
> Magda

:-))))) Robię to z przyjemnością:-))
Piotr

40. Data: 2002-01-15 10:43:52

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> Jałowa erystyka:-)

Powiedz to kierowcy ciężarówki, który wbił się w autobus pełen dzieci.
Zrobił to dlatego, że zasnął, a zasnął, bo rzucił palenie.

Palenie ogólnie jest bardzo niezdrowe, ale czasami lepsze jest palenie od
niepalenia.

Były palacz.
Leszek

Link do strony dra Ravnskova
Re: ponad 6 tys pozycji - MP3, audio i filmy.....
Optymalni, veganie i inni
grupa krwi
test