Re: Szanowny panie gistapo

From: dr Schultz i koń Fritz <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szanowny panie gistapo
Date: Mon, 16 Feb 2015 18:34:01 +0100

W dniu 2015-02-16 o 16:55, glob pisze:
> bo chora z nienawiści

Jeb się.

"Żydów zaślepia ich nienawiść i chęć odwetu. To podstawowy powód, dla
którego zasilili aparat bezpieczeństwa bolszewii, potem sowiecki na
Kresach i wreszcie UB po wojnie. Mam wrażenie, że człowiek w miarę
wykształcony i średnio bystry zorientuje się, że niekoniecznie relacja
żydowska jest prawdziwa. Że wywód badacza żydowskiego nie zawsze jest
mądrzejszy. I że jeśli jakiś badacz nie podziela tego poglądu, to wcale
nie musi być antysemitą pozbawionym empatii".

"Grupę badaczy nieżydowskich, która się identyfikuje z etosem żydowskim,
złośliwie nazwałbym ludźmi intelektualnie ułomnymi. Często jest to
spowodowane manierą stosowania nadmiernego krytycyzmu w stosunku do
rodaków, przy bezkrytycznym stosunku do dywagacji żydowskich, z
nadzieją, że to pomoże im w karierze. Ja bym wybrał Polskę".

"Jest też problem badaczy żydowskich, którzy ukrywają, że są Żydami, i
udają, że są np. Polakami, Francuzami czy Węgrami".

"Na Holocaust pracowały przez wieki całe pokolenia Żydów, a nie Kościół
katolicki. I Żydzi z tego - jak się wydaje - nie wyciągnęli wniosków".

prof. Jasiewicz