Szanowny panie gistapo

31. Data: 2015-02-18 04:30:24

Temat: Re: Szanowny panie gistapo
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 lutego 2015 21:42:04 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Pan Szanowny nie zrozumiał, albo udaje.

wiadomo Polska dla Polakow, ksiezyc dla ksiezy

32. Data: 2015-02-18 13:56:42

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takożsamo i Żydem był Janusz Korczak, którego cytowałem.
Jego publikacje pedagogiczne stanowią do dzisiaj kanon.

33. Data: 2015-02-18 17:05:29

Od: koń Fritz i jego pan dr Schultz <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-18 o 04:27, k...@g...pl pisze:
> cytat z Lokomotywy Tuwima jest uzyty po to zeby pokazac rozne odcienie
antyjudaizmu. a jak? otoz Tuwim byl Zydem. jak i wielu innych wybitnych tworcow,
lekarzy spolecznikow, i pewnie naukowcow Polakow pochodzenia zydowskiego.

Ano zgadza się. Przy czym jak glob wrzuca skrajności od kilku lat, to
czego oczekujesz?

34. Data: 2015-02-18 18:08:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakimi skrajnościami bezmózgu antysemityzm to choroba psychiczna, patologia,
degeneraci, a tu jest psychologia gdzie ty chcesz normalnych przekonać że choroba
jest Kul.

35. Data: 2015-02-18 19:10:16

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 07:55:01 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Kurek to wariatka, nawet uczyń szokły podstawowej
> zorientuje się jak wszystko fałszuje,

No popatrz, a taka ceniona przez profesorów
amerykańskich uczelni wyższych... I przez Żydów.

M.

36. Data: 2015-02-18 22:53:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi
> [...]

> zorientuje się jak wszystko fałszuje,

No popatrz, a taka ceniona przez profesorów
amerykańskich uczelni wyższych... I przez Żydów.

Oczywiście "autorytet" na prawicowych forach, jak lekarze powyrzucani z zawodów, co
głoszą prawdy dziwnym trafem religijne a nie naukowe na temat homo, dokładnie
kopiowane z sowieckiej psychiatrii karnej.

Żydek z pejsami
Można? Można!
Kto to powiedział?
Zamiast stosować protezy odszukać przyczynę patologii
Zamiast stosować protezy odszukać przyczynę patologii