Szczepienia przeciw odrze

1. Data: 2002-04-18 17:32:34

Temat: Szczepienia przeciw odrze
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do doświadczonych rodziców: czy szczepienie przeciw odrze nie jest
niebezpieczne dla półtorarocznego dzidziusia? Wiele ostatnio czytałam w prasie
zagranicznej na temat zagrożeń z tym związanych. Podobno za niezaszczepienie
dziecka są okropnie wysokie kary. Czy to prawda?

Pomóżcie!!!

Marysia i Bartek (18,5) z Lublina

2. Data: 2002-04-19 09:06:16

Temat: Re: Szczepienia przeciw odrze
Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> [...]
> zagranicznej na temat zagrożeń z tym związanych. Podobno za
niezaszczepienie
> dziecka są okropnie wysokie kary. Czy to prawda?

Szkoda, ze nie ogladalas wczorajszego odcinka szpitalnej mydlanej opery na
polsacie pod tytylem ER (po polsku ostry dyżur). Wlasnie przypadkiem o tym
miedzy innymi bylo.

Owszem, _kazde_ szczepienie moze spowodowac jakies nieporzadane reakcje
organizmu. Co do szczegolow - zapytaj swojego pediatry. Jednak statystycznie
rzecz biorac ryzyko powiklan szczepienia jest _znacznie_ mniejsze, niz
ryzyko zwiazane z przebyciem choroby, i dlatego wlasnie wykonuje sie
szczepienia.

Owszem, statystyka jest czasem okrutna, bo opisuje populacje, a nie
jednostki. Ale wszystko jest zwiazane z jakims ryzykiem.

Ja nie mam dzieci (nie stac mnie, bo jestem lekarzem) i pewnie jeszcze dlugo
nie bede miec (a zespol Klinefeltera i inne takie czaja sie za rogiem...),
ale jesli bede miec, to bede szczepic. I tyle.

Pozdrawiam

m.

3. Data: 2002-04-23 08:22:37

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Owszem, _kazde_ szczepienie moze spowodowac jakies nieporzadane reakcje

Bardzo przepraszam. Niepozadany pomylil mi sie z nieporzadnym:)

m.

Szczepienie przeciwko WZW
[REKLAMA] FILIPINSKI UZDROWICIEL
Jaki mgnez lepszy?