Re: Szczepionki czy ludobójstwo?

Data: 2009-11-21 22:34:45
Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

news:1fe98q8dyt8nf.jqld2g6y6qn5$.dlg@40tude.net...

> Ja mam! - odciąć Sendka - efekt przecież dla niego identyczny...
> :-D
> --
>
> Ikselka.

Zobacz sobie jego posty na
pl.rec.fantastyka.sf-f
to gówniarz- dziecko neostrady. Może rzeczywiście to bluzgacz. IMHO- lepiej
po prostu na niego nie reagować. Można mu zablokować to IP na grupach- ale
wynajdzie sobie inne. Poza tym- po co? Na chilijskie proxy go nie stać- na
to mamusia nie da kasy- więc jego maskowanie i tak dość łatwo przejść. Tylko
znów: tyle trudu: po co?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron