Szczepionki czy ludobójstwo?

1. Data: 2009-11-17 23:58:08

Temat: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=zzg98Swjz98
http://www.youtube.com/watch?v=2VLS8fA_tpk&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=trfDpcSTIEQ&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=N7Zeru6QAvk&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=uTQbjdL3Dak&feature=r
elated
--

Ikselka.

2. Data: 2009-11-18 06:21:19

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "XL" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci
news:g5h52991vpkp$.eo9ov44sib2y$.dlg@40tude.net...
> http://www.youtube.com/watch?v=zzg98Swjz98
> http://www.youtube.com/watch?v=2VLS8fA_tpk&NR=1
> http://www.youtube.com/watch?v=trfDpcSTIEQ&feature=r
elated
> http://www.youtube.com/watch?v=N7Zeru6QAvk&NR=1
> http://www.youtube.com/watch?v=uTQbjdL3Dak&feature=r
elated
> --

Zdecydowanie wole szczepionki mikoryzowe choc moje rosliny radza sobie bez
tego.

Pozdrawiam zdrowo i roslinnie
skryba

3. Data: 2009-11-18 11:03:54

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-11-18 00:58:08 +0100, XL <i...@g...pl> said:

> http://www.youtube.com/watch?v=zzg98Swjz98
> [...]

Ludobójstwo... brzydkie słowo. Zwą to regulacją populacji. Co nie udało
się Hitlerowi i Stalinowi, ma się udać WHO.

I dobrze, trzeba o tym mówić, by ludzie jak niewinne owieczki nie
dawały się naciągnąć nowoczesnemu terroryzmowi korporacyjnemu. Wielu
ślepo wierzy temu co głosi TV czy prasa, i gotowi na jedną komendę z
teleekranu nawet skoczyć w ogień.

--
DJ

4. Data: 2009-11-18 11:36:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 12:03:54 +0100, DJ napisał(a):

> [...]
> dawały się naciągnąć nowoczesnemu terroryzmowi korporacyjnemu. Wielu
> ślepo wierzy temu co głosi TV czy prasa, i gotowi na jedną komendę z

A pomyslałeś (pierwszy link) o zamówionej przez firmy ubezpieczeniowe
propagandzie w celu jak największego wyhamowania ew. szczepień
(niezależnie, czy sa one skuteczne, czy nie)?
Ano, bo w przypadku "zejścia" delikwenta, wobec udokumentowanej jego odmowy
szczepienia lub po prostu niestawienia się na wezwanie, ma się podstawę do
niewypłacenia rodzinie odszkodowania z polisy na życie np... No i dlaczego
ta pani nie boi się po prostu, że ją sprzątną?

Tak czy tak - se myślę... że to jednak nie jest takie proste...
--

Ikselka.

5. Data: 2009-11-18 12:16:34

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=zzg98Swjz98
> [...]

Nie gwałć podstawowej zasady tej grupy: w każdym wątku pierwszy post
powinien być na temat ogrodów (lub co najmniej roślin).

Pozdrowienia,
Michał

6. Data: 2009-11-18 12:17:24

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-11-18 12:36:08 +0100, XL <i...@g...pl> said:

> [...]
> szczepienia lub po prostu niestawienia się na wezwanie, ma się podstawę do
> niewypłacenia rodzinie odszkodowania z polisy na życie np...

Ubezpieczenia i polisy są pestką względem ideologii NWO. Zresztą
ubezpieczenia każdego rodzaju są mistyfikacją, w przeciwnym razie nigdy
nie byłyby dla ubezpieczycieli opłacalne.

> No i dlaczego
> ta pani nie boi się po prostu, że ją sprzątną?

Może się boi. Dla niektórych to nie jest to jednak powód do chowania
głowy w piasek.

> Tak czy tak - se myślę... że to jednak nie jest takie proste...

Nic nie jest proste.

--
DJ

7. Data: 2009-11-18 12:19:45

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-11-18 13:16:34 +0100, Michal Misiurewicz <m...@g...com> said:

elated
elated

> Nie gwałć podstawowej zasady tej grupy: w każdym wątku pierwszy post
> powinien być na temat ogrodów (lub co najmniej roślin).

Dobrze, niech i tak będzie. Rozważ aspekt skutecznego kompostowania
części populacji homo sapiens. I już pasuje.

--
DJ

8. Data: 2009-11-18 15:50:45

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "XL" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]

Nie wiem czy pani Jane Burgermeister nie przydalaby sie rada jakiej
niedawno udzielil wiceminister zdrowia pod adresem RPO.

Antoni Broniak

9. Data: 2009-11-18 23:09:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 07:21:19 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

> [...]
elated

> Zdecydowanie wole szczepionki mikoryzowe choc moje rosliny radza sobie bez

A moje wyhodowane własnoręcznie iglaki - zdecydowanie z tym :-)

--

Ikselka.

10. Data: 2009-11-19 02:23:03

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

DJ wrote:

> Zresztą
> ubezpieczenia każdego rodzaju są mistyfikacją, w przeciwnym razie nigdy
> nie byłyby dla ubezpieczycieli opłacalne.

Niekoniecznie. Uniwersytet, na którym pracuję, funduje wszystkim
pracownikom ubezpieczenia zdrowotne. Firmie ubezpieczeniowej się
to opłaca, bo większość ubezpieczonych mało choruje. A ci, którzy
chorują dużo, bez ubezpieczenia wydaliby krocie.

Pozdrowienia,
Michał

jaka grusza
Pomoże ktoś w zagospodarowaniu ogrodu?