Szczepionki czy ludobójstwo?

11. Data: 2009-11-19 10:25:03

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-11-19 03:23:03 +0100, Michal Misiurewicz <m...@g...com> said:

> Niekoniecznie. Uniwersytet, na którym pracuję, funduje wszystkim
> pracownikom ubezpieczenia zdrowotne.

Zapewne z kieszeni podatnika?

> Firmie ubezpieczeniowej się to opłaca,

Ha. Z finansów publicznych to wszystkim się opłaca ;)

--
DJ

12. Data: 2009-11-19 12:47:55

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

DJ wrote:

> Zapewne z kieszeni podatnika?

Głównie z kieszeni klienta (czyli studenta).

Pozdrowienia,
Michał

13. Data: 2009-11-19 16:12:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 21:23:03 -0500, Michal Misiurewicz napisał(a):

> Niekoniecznie. Uniwersytet, na którym pracuję, funduje wszystkim
> pracownikom ubezpieczenia zdrowotne. Firmie ubezpieczeniowej się
> to opłaca, bo większość ubezpieczonych mało choruje. A ci, którzy
> chorują dużo, bez ubezpieczenia wydaliby krocie.
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Nie chodzi mi o ubezpieczenia zdrowotne, bo to nieduże kwoty jednorazowo do
wyplacenia, lecz o ubezpieczenia "na życie" - wtedy prawnicy firm
ubezpieczeniowych walczą jak psy, aby ich nie wypłacić przy najmniejszym
uchybieniu warunkom prze ubezpieczonego lub wręcz się doszukują
nieistniejących uchybień.
--

Ikselka.

14. Data: 2009-11-19 16:13:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 07:16:34 -0500, Michal Misiurewicz napisał(a):

> [...]
elated
elated

> Nie gwałć podstawowej zasady tej grupy: w każdym wątku pierwszy post
> powinien być na temat ogrodów (lub co najmniej roślin).

Ależ ten post dotyczy... ogrodników! Chyba o nich zapominasz, to oni tutaj
piszą...

--

Ikselka.

15. Data: 2009-11-20 19:30:43

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 18 Nov 2009 12:03:54 +0100, DJ napisał(a):
>
> Tak czy tak - se myślę... że to jednak nie jest takie proste...

Hejka. Dobre.:-) Proponuję, żebyś częściej myślała przed a nie po
napisaniu posta. ;-)
Pozdrawiam refleksyjnie Ja...cki

4625 (20091120) __________

16. Data: 2009-11-20 20:25:44

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> Proponuję, żebyś częściej myślała przed a nie po
> napisaniu posta. ;-)

Wszyscy myślą, że myślą .
Jeśli nie pytają ;-)

Pozdrawiam filozoficznie, Barbara

17. Data: 2009-11-20 20:46:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 20:30:43 +0100, Dirko napisał(a):

> Hejka. Dobre.:-) Proponuję, żebyś częściej myślała przed a nie po
> napisaniu posta. ;-)
> Pozdrawiam refleksyjnie Ja...cki
>

> __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
4625 (20091120) __________

> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Mam wrażenie, że Ty TYLKO myślisz...
--

Ikselka.

jaka grusza