Re: Szczepionki to zło?

From: krys <w...@n...pl>
Date: Fri, 08 Dec 2017 19:20:23 +0100
Subject: Re: Szczepionki to zło?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5a2ad2f3$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>

XL wrote:

> krys <w...@n...pl> wrote:
>> XL wrote:
>>
>>> XL <i...@g...pl> wrote:
>>>> krys <w...@n...pl> wrote:
>>>>> XL wrote:
>>>>>
>>>>>> krys <w...@n...pl> wrote:
>>>>>>> XL wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> krys <w...@n...pl> wrote:
>>>>>>>>> XL wrote:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
>>>>>>>>>>> http://babyonline.pl/chorowal-na-polio-zyje-w-zelazn
ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

ny/item/121264-szczepienia-orezem-wojny-prof-maria-d
orota-majewska

> No i co z tego jego głosowania wynikło?
> Nic.
> Wiesz, dlaczego? Ponieważ nie potraficie (Ty wyborca i on poseł)
> klasyfikować swoich priorytetów podług ważności i logiki.

Bo my mamy ideały, których nie przelicza się na pieniądze.
I mój poseł WIE, że jeśli sprzeniewierzy się ideałom, drugiej szansy nie
będzie, ani mętnego tłumaczenia, dlaczego musiał zagłosować odwrotnie, niż
deklarował. Dla bolszewików niepojęte, wiem.

> Mój głosował na moje priorytety. Resztą muszę się zająć sama - przecież
> nie oczekuję niemożliwego od ludzi, na których głosuję, oczekuję jedynie
> skutecznego działania, pomimo że nie wszystko mi w nim pasuje.
> Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził. Tego się trzymam
> i dlatego jestem generalnie zadowolona z PiS.

To generalnie żyj w tym co ten twój PiS tworzy, zgodnie z prawem. Więc bierz
wnuczkę za rękę, nie zasłaniaj się wyimaginowaną alergią, tylko stosuj
prawo, które tworzy TWÓJ minister. Konsekwencji trochę i logiki w życiu. A
nie deklaracje, że ty sobie do Ameryki pojedziesz!
Ale nie martw się, przeżyliśmy najazd szwedzki, przeżylismy radziecki, to i
pisokomunę przeżyjemy.W końcu ten naród kombinować potrafi, lata okupacji
zrobiły swoje.
Szkoda tylko, że kamień na kamieniu tu niedługo nie zostanie.