Re: Szczepionki to zło?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szczepionki to zło?
From: XL <i...@g...pl>
<5a2ad51b$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 08 Dec 2017 18:33:58 GMT

krys <w...@n...pl> wrote:
> XL wrote:
>
>> krys <w...@n...pl> wrote:
>>> XL wrote:
>>>
>>>> krys <w...@n...pl> wrote:
>>>>> XL wrote:
>>>>>
>>>>>> krys <w...@n...pl> wrote:
>>>>>>> XL wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> krys <w...@n...pl> wrote:
>>>>>>>>> XL wrote:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
>>>>>>>>>>> http://babyonline.pl/chorowal-na-polio-zyje-w-zelazn
ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

ny/item/121264-szczepienia-orezem-wojny-prof-maria-d
orota-majewska

u-niepodleglosci-tego-domaga-sie-wiceminister-na-kon
ferencji-o-antysemityzmie

> Widzę. I dlatego nie głosuję na bolszewików, którzy chcą nam wiecej
> bolszewii wprowadzić.

Więcej bolszewii to Ci chciała PO wprowadzić. Słuchałabyś teraz wytycznych
Brukseli do spełnuenia na już, a chodziłabys kanałami, żeby swoją osobą nie
rozdrażnić jakiegoś ,,uchodźcy" i, jeślibyś nawet wyszła z tego cało, to by
Cię jeszcze w sądzie o rasizm skarżył, po czym straciłabyś robotę. I nawet
kanapki z szynką nie mogłabyś dziecku dać do szkoły, bo to nie halal...
Vide Szwecja, Francja, Niemcy.

Ale do Unii chciałaś, czy nie? Daję głowę, że aż przebierałaś nogami do
niej.
Tymczasem JA potrafiłam z góry przewidzieć ten ,,raj" i byłam przeciw.
I ponoszę teraz razem z Tobą skutki Twojego głosowania, nie sarkam, tylko
robię swoje, żeby pomimo tego ,,raju" próbować normalnie żyć i planować moją
i bliskich polską (!!!) przyszłość. No ale do tego, jak mówiłam, potrzeba
podstawowej rzeczy - umiejetności klasyfikowania swoich priorytetów. To coś
w stylu ,,kupić samochód czy chleb".

> Nie tak szybko.
> Prostym słowem - jesteś hipokrytką. Głosujesz na ludzi, którzy z dziką
> radością sprzedają cię tym koncernom, a p[otem patriotycznie chcesz zostawić
> pod ich rzadami resztę społeczeństwa (która ich nie wybrała) i spierprzyć
> tam, gdzie ich nie ma. Taki pattdiotyzm.

Niech ta reszta wybiera skutecznie, zamiast mnie winić, że wybierałam
inaczej. Mam prawo. Zwłaszcza, że ja się ich wyborowi poddałam na 8 lat i
już basta, starczy. Wkurzyłam się i poszłam w skuteczność. / jak to się
brzydko mówi

> Pacz, a Kopaczowa nie kupiła szczepionki na grypę!
> Można?

TAK! Można.
To był właśnie TEN JEDYNY przypadek, kiedy standardowa POwska mantra ,,ni
ma" obróciła się na pożytek kogoś innego niż ich samych.
LOL

--
XL ,,Demokracja bez wartości zamienia się w jawny lub zakamuflowany
totalitaryzm". Jan Paweł II