Re: Szczepionki to zło?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szczepionki to zło?
From: XL <i...@g...pl>
<5a2ad2f3$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
<5a2ad7e7$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 08 Dec 2017 18:47:18 GMT

krys <w...@n...pl> wrote:

> Bo my mamy ideały, których nie przelicza się na pieniądze.

Otóż to - ideały. Na ideałach głodny nie wyżyje, stać go na nie dopiero gdy
zaspokoi potrzeby podstawowe.
Po prostu zaczęliście od przeciwnego końca listy, niż trzeba. Stąd ta ręka
w nocniku już definitywnie.
A ja drobnymi kroczkami po mojej liście i do przodu.

> I mój poseł WIE, że jeśli sprzeniewierzy się ideałom, drugiej szansy nie
> będzie, ani mętnego tłumaczenia, dlaczego musiał zagłosować odwrotnie, niż
> deklarował. Dla bolszewików niepojęte, wiem.

Twój poseł nawet jednej nie miał, a co tu mówić o jakiejś ,,drugiej"...
Zaczynanie od traktora, kiedy się nie ma ziarna na siew, nikogo nie
nakarmi.//uwaga przenośnia!

> To generalnie żyj w tym co ten twój PiS tworzy, zgodnie z prawem. Więc bierz
> wnuczkę za rękę, nie zasłaniaj się wyimaginowaną alergią, tylko stosuj
> prawo, które tworzy TWÓJ minister.

Cóż, wyjeżdżać mi się aż tak bardzo nie chce, to fakt. Na wsi pielęgniarki
zupełnie nieanonimowe są - może da radę zostać, sa na to sposoby :->

> Konsekwencji trochę i logiki w życiu. A
> nie deklaracje, że ty sobie do Ameryki pojedziesz!
> Ale nie martw się, przeżyliśmy najazd szwedzki, przeżylismy radziecki, to i
> pisokomunę przeżyjemy.

Jeśli ten naród przeżyje jako naród, to tylko dzięki niej.

> W końcu ten naród kombinować potrafi, lata okupacji
> zrobiły swoje.
> Szkoda tylko, że kamień na kamieniu tu niedługo nie zostanie.

A tak. Wojna w Europie wisi na włosku. No z tym się zgadzam niestety :-\

--
XL ,,Demokracja bez wartości zamienia się w jawny lub zakamuflowany
totalitaryzm". Jan Paweł II