Szczucie...

91. Data: 2010-10-19 21:19:05

Temat: Re: Szczucie...
Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 22:27, Ikselka pisze:

> Właśnie ta jego ucieczka nie jest dla mnie specjalnym powodem do
> uwielbienia - bo byli tacy, co zostali, vide Herbert, który się władzy nie
> kłąniał i na torfowisku jako kopacz spędził lata, nawet przydziału papieru
> do pisania nie mając, w odróżnieniu od lewopiszących jak Wisia. Ale tyle
> razy już o tym pisałam, ze już samą siebie złoszczę za powtarzanie.

Czesiek wykorzystał okazję aby uciec i to była jego suwerenna decyzja.

Jak się okazało miał rację co do zniewolonego systemu.

92. Data: 2010-10-19 21:20:07

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 23:10, Ikselka pisze:
> [...]
a.pl...

> Najpierw był attache kulturalnym we Francji... Władza ludowa go zatem chyba
> kochała, i on władzę :-/

> Dokładnie! Wyjątkowo perfidny typ. A w dodatku nawet wobec własnej rodziny
> - wiem coś o tym z pierwszej ręki niemal. Pewna znana mi dobrze osoba
> przebywająca 30 lat w USA zetknęła się z jego bliską rodziną, synem zdaje
> się... Jego stosunek do ojca nie był pozytywny i to z powodów leżących po
> stronie tatusia. szczegółow nie podam, bo mi jeszcze proces wytoczą albo
> co.

Ściemniasz, można mieć ideały i być porządnym człowiekiem.

A że wstawiał się za homosiów w Krakowie, to nie powód aby go zaszczuwać.

93. Data: 2010-10-19 21:20:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 23:17:22 +0200, u2 napisał(a):

> Nie przypieprzyć, tylko trzeba być dokładnym. O w pół do 13-stej było
> jasne ile jest ofiar śmiertelnych, a ile walczy o życie.

Ale od rana już nie słuchaliśmy radia - MŚK już nie było, a ja radio
wyłączyłam, bo biegałam między kompem a praniem i pierogami oraz
dzwoniącymi telefonami, oraz bolała mnie po prostu głowa i chciałam ciszy.

94. Data: 2010-10-19 21:21:37

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 23:20, Ikselka pisze:

> Ale od rana już nie słuchaliśmy radia - MŚK już nie było, a ja radio
> wyłączyłam, bo biegałam między kompem a praniem i pierogami oraz
> dzwoniącymi telefonami, oraz bolała mnie po prostu głowa i chciałam ciszy.

Nikt nie przypieprza, tylko prostuje.

Inaczej liczba ofiar by urosła do 100.

95. Data: 2010-10-19 21:23:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 23:19:05 +0200, u2 napisał(a):

> Czesiek wykorzystał okazję aby uciec i to była jego suwerenna decyzja.
>
> Jak się okazało miał rację co do zniewolonego systemu.

Uciec było mu jako zaufanemu władzy wyjątkowo łatwo, więc skorzystał -
gorzej mieli inni, choć wiedzieli to samo, co on, więc nie w racji ani
wiedzy akurat jego tu "przewaga", a tylko i wyłącznie w tym, co ostatnio (w
skojarzeniu z Wajdą) kundlizmem się nazywa.

96. Data: 2010-10-19 21:24:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:16pozv3quix44$.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
> słów muzyką:

> No i już wiadomo, że to jednak ZOMO.

Czyli że jednak ZOMO ma swoje plusy ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

97. Data: 2010-10-19 21:24:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 23:20:07 +0200, u2 napisał(a):

a.pl...

> Ściemniasz, można mieć ideały i być porządnym człowiekiem.

Kto? Miłosz???
:-/

> A że wstawiał się za homosiów w Krakowie, to nie powód aby go zaszczuwać.

Nie w Krakowie, tylko w Usiech. Co? - a nie powiem.

98. Data: 2010-10-19 21:24:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
net...

> MŚK słyszał na tej "innej" stacji - ja nie słuchałam, tylko powtórzyłam.
> Dzięki.
> Dla tutejszych dobrych ludzi każdy powód jest dobry, aby komuś
> przypieprzyć...

Był spory chaos informacyjny- ale przecież w wielu sprawach jest podobnie.
Ja zadzwoniłem do żony z auta koło 12- podali, że 2 osoby zabite nożem,
wszędzie pełno krwi. A żona na to, że właśnie słuchała na innym programie
wiadomości, że zastrzelił z Walthera PPK, którego posiadał nielegalnie-
jedną osobę, i rzucił się z nożem na drugą, ale nie udało mu się zabić.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

99. Data: 2010-10-19 21:26:48

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> [...]

A tak pociąć trochę się nie da?

V-V

100. Data: 2010-10-19 21:27:20

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
> [...]

Rozchodzi się o to, żeby te plusy nie zasłoniły nam minusów.

Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.
Re: Smolensk - polski strach czy glupota?
Teraz dopiero będzie jazda #PiS #nożownik #Łódź
ZAGADKA
Z perspektywy galaktyki