Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.

1. Data: 2010-10-19 10:00:48

Temat: Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://bit.ly/d5e6ot

"Do biura poselskiego PIS w Łodzi niedaleko ulicy Piotrkowskiej wszedł
nieznany mężczyzna i postrzelił trzy osoby z broni gazowej - informuje TVN
24. Policja poinformowała natomiast, że zmarły dwie osoby. Taką informację
podała podinsp. Joanna Kącka z łódzkiej policji. "

2. Data: 2010-10-19 10:08:52

Temat: Re: Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1etycylr2iavl$.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
> 24. Policja poinformowała natomiast, że zmarły dwie osoby. Taką informację
> podała podinsp. Joanna Kącka z łódzkiej policji. "

Tak myślałam TRnerze (i chyba rozsądniejsza część ludzi też), że nakręcanie
emocji przez Szanownego Prezesa skończy się w końcu czymś takim....
Chichot historii polega tu jednak na fakcie, że poszkodowani są działacze
PiS.

I bardzo mi przykro z tego powodu.

MK

3. Data: 2010-10-19 10:16:13

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 19-październik-10, kiedy Vilar napełnił usenet słów muzyką:

> [...]
> emocji przez Szanownego Prezesa skończy się w końcu czymś takim....
> Chichot historii polega tu jednak na fakcie, że poszkodowani są działacze

Pięknie Vilar. Co byś powiedziała na takie dictum:

"Ta panienka aż się prosiła żeby ją zgwałcić. W gruncie rzeczy jest za to
odpowiedzialna, że tak się stało. Ta krótka kiecka, spacer wieczorową porą"

4. Data: 2010-10-19 10:16:31

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takim....
> Chichot historii polega tu jednak na fakcie, że poszkodowani są działacze

Skończy?

Obie strony są winne. Kaczyński być może najbardziej, ale z pewnością nie
tylko on.

Bardziej jęk niż chichot.

P.

5. Data: 2010-10-19 10:20:05

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 19-październik-10, kiedy Paweł napełnił usenet słów muzyką:

> [...]
>
> Skończy?
>
> Obie strony są winne. Kaczyński być może najbardziej, ale z pewnością nie

"jedną z taktyk osób agresywnych, psychopatycznych jest obarczanie winą za
swój atak swoją ofiarę"

http://www.wolnyswiat.pl/7a4.doc.

6. Data: 2010-10-19 10:23:06

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1146ccd7v1qog$.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
>
> "jedną z taktyk osób agresywnych, psychopatycznych jest obarczanie winą za

Głupi jesteś, głupi byłeś i głupi pozostaniesz, jeżeli nie widzisz związku
między podgrzewaniem atmosfery przez Kaczyńskiego a tym, co się stało OPRÓCZ
związku między atakowaniem PiS a tym, co się stało.

Paweł

7. Data: 2010-10-19 10:23:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:rdor1dpfxtyc.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
>
> "Ta panienka aż się prosiła żeby ją zgwałcić. W gruncie rzeczy jest za to
> odpowiedzialna, że tak się stało. Ta krótka kiecka, spacer wieczorową

Nie jedź po bandzie.

Istnieją zawsze pewne granice prowokacji. Idąc w tę stronę: nie wybiorę się
w ostrej mini, nocą na obchód knajp na dalekiej Pradze.

I powiem szczerze, że nie będę z Tobą wdawać się w ostre dyskusje. Bo czyjaś
śmierć nie jest właściwym punktem wyjścia do awantury. Jeśli jej właśnie
szukasz.

MK

8. Data: 2010-10-19 10:25:16

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Istnieją zawsze pewne granice prowokacji. Idąc w tę stronę: nie wybiorę się
> w ostrej mini, nocą na obchód knajp na dalekiej Pradze.

A gdybyś sie wybrała i została zgwałcona, to byś była za to odpowiedzialna?

> I powiem szczerze, że nie będę z Tobą wdawać się w ostre dyskusje. Bo czyjaś
> śmierć nie jest właściwym punktem wyjścia do awantury. Jeśli jej właśnie
> szukasz.

Nie będziesz, bo bredzisz.

9. Data: 2010-10-19 10:26:13

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:18xvtr2wryi2t$.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 19-październik-10, kiedy Vilar napełnił usenet słów muzyką:

> A gdybyś sie wybrała i została zgwałcona, to byś była za to
> odpowiedzialna?

> Nie będziesz, bo bredzisz.

Ot i właśnie.
Cieniuchna ta Twoja skorupka.

MK

10. Data: 2010-10-19 10:30:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Był to dzień 19-październik-10, kiedy Vilar napełnił usenet słów muzyką:

> A gdybyś sie wybrała i została zgwałcona, to byś była za to

Tak, moje głupie postępowanie byłoby tego przyczyną.

Jeśli pójdę teraz na długi spacer ubrana jak latem i się przeziębię, też
będę winic tylko swoje głupie postępowanie....

Jestem świadoma przynajmniej części konsekwencji swoich działań.

MK

Re: Smolensk - polski strach czy glupota?
Teraz dopiero będzie jazda #PiS #nożownik #Łódź
ZAGADKA
Z perspektywy galaktyki
SCHEDYNA...