Szczucie...

1. Data: 2010-10-19 10:18:53

Temat: Szczucie...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...na PiS przynosi już pierwsze rezultaty: właśnie w Łodzi 3 osoby zabite w
siedzibie PiS. Starszy pan gazowym przerobionym pistoletem zabił trzy
osoby, z zamiarem zabicia także prezesa.

2. Data: 2010-10-19 10:19:57

Temat: Re: Szczucie...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 12:18, Ikselka pisze:
> Starszy pan

Czyli to nie glob. Uff... ;)

Ewa

3. Data: 2010-10-19 10:21:15

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> ...na PiS przynosi już pierwsze rezultaty: właśnie w Łodzi 3 osoby zabite
> siedzibie PiS. Starszy pan gazowym przerobionym pistoletem zabił trzy
> osoby, z zamiarem zabicia także prezesa.

Gdzie sa informacje, ze zginely 3 osoby?

4. Data: 2010-10-19 10:24:30

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> W Łodzi? Musi to szydy były.

A tak po polsku?

5. Data: 2010-10-19 10:24:39

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2010-10-19 10:26:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...na PiS przynosi już pierwsze rezultaty: właśnie w Łodzi 3 osoby zabite
> siedzibie PiS. Starszy pan gazowym przerobionym pistoletem zabił trzy
> osoby, z zamiarem zabicia także prezesa.

Pewnie dlatego tez syn zabil ojca?

7. Data: 2010-10-19 10:32:13

Od: Lorn <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siedzibie PiS. Starszy pan gazowym przerobionym pistoletem zabił trzy
> osoby, z zamiarem zabicia także prezesa.

Przykłady szczucia PiS`owskich piesków mnożą się... Dlaczego kłamiesz?

8. Data: 2010-10-19 10:32:40

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...na PiS przynosi już pierwsze rezultaty: właśnie w Łodzi 3 osoby zabite
> siedzibie PiS. Starszy pan gazowym przerobionym pistoletem zabił trzy
> osoby, z zamiarem zabicia także prezesa.

Dobrze poinformowane osoby widziały chyłkiem oddalających się Tuska i Putina
z miejsca zdarzenia.

9. Data: 2010-10-19 10:34:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...na PiS przynosi już pierwsze rezultaty: właśnie w Łodzi 3 osoby zabite
> siedzibie PiS. Starszy pan gazowym przerobionym pistoletem zabił trzy
> osoby, z zamiarem zabicia także prezesa.

UWGA!!! Iksela krospostuje z polityka!

10. Data: 2010-10-19 10:38:32

Od: "matusm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...na PiS przynosi już pierwsze rezultaty: właśnie w Łodzi 3 osoby zabite
> siedzibie PiS. Starszy pan gazowym przerobionym pistoletem zabił trzy
> osoby, z zamiarem zabicia także prezesa.

co sie dziwić ,,nie bylo dekomunizacji i nadal,,,,,,,,,,
ich polityką." --Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.
Re: Smolensk - polski strach czy glupota?
Teraz dopiero będzie jazda #PiS #nożownik #Łódź
ZAGADKA
Z perspektywy galaktyki