Re: Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.

From: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.
Date: Tue, 19 Oct 2010 12:23:23 +0200

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:rdor1dpfxtyc.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 19-październik-10, kiedy Vilar napełnił usenet słów muzyką:

>>> 24. Policja poinformowała natomiast, że zmarły dwie osoby. Taką

> Pięknie Vilar. Co byś powiedziała na takie dictum:
>
> "Ta panienka aż się prosiła żeby ją zgwałcić. W gruncie rzeczy jest za to
> odpowiedzialna, że tak się stało. Ta krótka kiecka, spacer wieczorową
> porą"

Nie jedź po bandzie.

Istnieją zawsze pewne granice prowokacji. Idąc w tę stronę: nie wybiorę się
w ostrej mini, nocą na obchód knajp na dalekiej Pradze.

I powiem szczerze, że nie będę z Tobą wdawać się w ostre dyskusje. Bo czyjaś
śmierć nie jest właściwym punktem wyjścia do awantury. Jeśli jej właśnie
szukasz.

MK