Szczucie...

111. Data: 2010-10-19 21:40:24

Temat: Re: Szczucie...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i9l0f1$mb7$...@m...internetia.pl...

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

e.googlegroups.com...

> [...]
>>> news:3970ab1b-e8ae-4977-bfca-0deb180b9264@g13g2000yq
j.googlegroups.com...

> Ale to jest ich "prawo", ułożyli je pod siebie. Jadąc według ich "prawa",
> nic nie wskurasz...

Bo to jest lewo, a nie prawo. I dokąd nie spenalizujemy socjalizmu- to
będzie tak dalej.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

112. Data: 2010-10-19 21:44:29

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 19-październik-10, kiedy Veronika napełnił usenet słów
muzyką:

> Nie lubię przewijać.

Proszę.

113. Data: 2010-10-19 21:45:38

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
słów muzyką:

http://www.youtube.com/watch?v=3ZpQHi12Dk0

114. Data: 2010-10-19 21:46:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 23:40:10 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> [...]

Z Wałęsy?
;-PPPP

115. Data: 2010-10-19 21:56:28

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1j1ipz5i8if7f.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
> słów muzyką:

> http://www.youtube.com/watch?v=3ZpQHi12Dk0

Jakoś nie skojarzyłem. Niedawno oglądałem misia po raz enty, ale pierwszy
raz w stanie. Jakiś nowy jego wymiar się otworzył, bo śmiałem się jak bym po
raz pierwszy oglądał. A może to i sposób na zrozuminie poezji ... ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

116. Data: 2010-10-19 21:58:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2010-10-19 23:11, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i
> marudzi:

> Nie dość Dębska, żeś się za faceta przebrała, to jeszcze się musiałaś
> postarzać? No weeeź!!!

A musiałam, bo jako kobiecie mniej mi płacą za to co robią mężczyźni !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

117. Data: 2010-10-19 21:59:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> Dnia 2010-10-19 22:46, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

a.pl...

> Biedny Henio...

To inne czasy. Wtedy prawi ludzie dostawali Nobla. Jednak od czasów 2 Wojny
Światowej chyba żaden prawicowiec nie dostał Nobla z literatury.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

118. Data: 2010-10-19 22:02:21

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> raz pierwszy oglądał. A może to i sposób na zrozuminie poezji ... ? ;)

Dokładnie jak ja. Ja nawet dwa razy oglądałem.

119. Data: 2010-10-19 22:03:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 23:58:56 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> A musiałam, bo jako kobiecie mniej mi płacą za to co robią mężczyźni !

No i się nacięłaś, Dębska, bo teraz jako mężczyzna nie bedziesz miała badań
profilaktycznych! - bo jako mężczyzna za dużo zarabiasz, za dużą wobec tego
będziesz miała emeryturę i dlatego za dużo będziesz kosztowała państwo w
razie dłuższego po-życia niż trzeba... Kobiety mają niższe emerytury (choć
pracują tyle samo) i dlatego państwu się bardziej opłaca zapobiegac ich
chorobom, w zwiazku z czym zapobiega WYŁĄCZNIE ich chorobom!

120. Data: 2010-10-19 22:05:21

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1deet0j0ltbuk$.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
> słów muzyką:

> Dokładnie jak ja. Ja nawet dwa razy oglądałem.

Fak ! Moje dvd nie umie w pętli odtwarzać.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.
Re: Smolensk - polski strach czy glupota?
Teraz dopiero będzie jazda #PiS #nożownik #Łódź
ZAGADKA
Z perspektywy galaktyki