Szczucie...

51. Data: 2010-10-19 18:42:33

Temat: Re: Szczucie...
Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 20:39, Ikselka pisze:
> Ba, widzę i przeżywam tysiącznie. Zwłaszcza takie sprawy.

Zaraz widzisz drzewa powyszywane trupielcami ? No cóż, tak kiedyś było.

52. Data: 2010-10-19 18:47:23

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-10-19 12:18, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:
> ...na PiS przynosi już pierwsze rezultaty: właśnie w Łodzi 3 osoby zabite w
> siedzibie PiS. Starszy pan gazowym przerobionym pistoletem zabił trzy
> osoby, z zamiarem zabicia także prezesa.

Starszemu panu papiery sprawdzono już?

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

53. Data: 2010-10-19 18:48:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 20:42:33 +0200, u2 napisał(a):

> Zaraz widzisz drzewa powyszywane trupielcami ? No cóż, tak kiedyś było.

W sumie widzę. Bo nic, co było, nie odchodzi bezpowrotnie - wszystko kiedyś
powraca, jedynie w zmienionej formie. Trzeba o tym pamiętać.

54. Data: 2010-10-19 18:51:48

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 20:48, Ikselka pisze:

> W sumie widzę. Bo nic, co było, nie odchodzi bezpowrotnie - wszystko kiedyś
> powraca, jedynie w zmienionej formie. Trzeba o tym pamiętać.

O drzewach :

Drzewa - to chmur zgęszczenia,
pod nimi dzwoni ziemia,
nad nimi rwą wezbrane
planety z brązu lane.

Lasy - smutku zielone
serca w szmer przemienione,
pod nimi piły lament
białymi jęczy kłami.

Drzewa bawoły złote
dymiły rudym potem,
z pomrukiem ciała kładły
ku ziemi, aż upadły.

Drwale w śmiechu sypali
zęby jak sznur korali.
To piłą - ciszy przytną,
to śmiechu białą brzytwą.

Liście jak oczy wydrą
lśniące zieloną krzywdą,
to korę ciemną z ciała,
aż tryśnie krew dojrzała.

A nocą w sen zagięci -
- w warczący wir pamięci
zobaczą drwale w lęku,
przykuci nocy ręką,
idące na nich prosto
topory sosen ostre.

Krzysztof Kamil Baczyński
22 listopad 41 r

55. Data: 2010-10-19 18:55:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "u2" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> A twój nick to normalne u ciebie ? :)

Nie.

56. Data: 2010-10-19 18:59:07

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 19-październik-10, kiedy u2 napełnił usenet słów muzyką:

> Krzysztof Kamil Baczyński

Ciekawa zbieżność. Właśnie przed chwilą byłem na stronie o KKB.

57. Data: 2010-10-19 19:00:34

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:dpkzej5287kr.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 19-październik-10, kiedy u2 napełnił usenet słów muzyką:

> Ciekawa zbieżność. Właśnie przed chwilą byłem na stronie o KKB.

Przebijam. 6 lat chodziłem do podstawówki jego imienia (drugiego też i
nazwiska).

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

58. Data: 2010-10-19 19:02:06

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R napisał(a):
> By� to dzie� 19-pa�dziernik-10, kiedy u2 nape�ni� usenet s��w
muzykďż˝:

> Ciekawa zbie�no��. W�a�nie przed chwil� by�em na stronie o KKB.

Ja go recytuje sobie jak mi ciężko.

59. Data: 2010-10-19 19:22:42

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
słów muzyką:

Byłeś dzisiaj w Łodzi?

60. Data: 2010-10-19 19:27:11

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:doredraimaj6$.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
> słów muzyką:

> Byłeś dzisiaj w Łodzi?

A gdzie to jest ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.
Re: Smolensk - polski strach czy glupota?
Teraz dopiero będzie jazda #PiS #nożownik #Łódź
ZAGADKA
Z perspektywy galaktyki