Szczucie...

61. Data: 2010-10-19 19:40:21

Temat: Re: Szczucie...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 20:51:48 +0200, u2 napisał(a):

> O drzewach :

> [...]

Baczyński... Kocham te wiersze, a nie mogę ich czytać, bo zbyt mnie porusza
ten geniusz. Stoją na półce jego zbiory wierszy, sięgam po nie tyle razy i
cofam rękę, choć tak uwielbiam jego twórczość. Dla mnie to jedyny Prawdziwy
Poeta.
Czy gdyby przeżył wojnę, spsiłby się jak Szymborska? Czy może jak Miłosz? A
moze pozostałby czysty i jasny, poprzez i ponad oraz mimo wszystko, co z
ludzi wtedy robiło szmaty? Nie chcę tego wiedzieć. Oj, chyba jednak sięgnę
na półkę, bo poruszyłeś we mnie tę strunę... A miałam dzis iść sobie
grzecznie spać.

62. Data: 2010-10-19 19:41:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 21:00:34 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:dpkzej5287kr.dlg@trenerowa.karma...

> Przebijam. 6 lat chodziłem do podstawówki jego imienia (drugiego też i
> nazwiska).

Czy to spowodowało, ze przeczytałes choć parę jego wierszy więcej, niż
przeciętny Polak?

63. Data: 2010-10-19 19:54:39

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
słów muzyką:

Taka mała wioska obok chałupy Chirona.

64. Data: 2010-10-19 19:54:54

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to spowodowało, ze przeczytałes choć parę jego wierszy więcej, niż
> przeciętny Polak?

Ani jednego. W podstawówce nie interesowałem się poezją a z wiekiem mi się
pogłębiło.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

65. Data: 2010-10-19 20:10:21

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
słów muzyką:

> Ani jednego. W podstawówce nie interesowałem się poezją a z wiekiem mi się

Ikselka przeczytała wszystkie 3 razy. Teraz ma świadomość bycia Polakiem
nieprzeciętnym.

66. Data: 2010-10-19 20:11:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:a8eqidkhw6u4$.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
> słów muzyką:

> Taka mała wioska obok chałupy Chirona.

A to byłem, a co ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

67. Data: 2010-10-19 20:12:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 22:10:21 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> Ikselka przeczytała wszystkie 3 razy. Teraz ma świadomość bycia Polakiem
> nieprzeciętnym.

Owszem przeczytałam wszystkie - wiecej razy niż tylko po 3.

68. Data: 2010-10-19 20:13:22

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
> [...]

No to jak tam?

69. Data: 2010-10-19 20:22:49

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 21:40, Ikselka pisze:
> [...]
> ludzi wtedy robiło szmaty? Nie chcę tego wiedzieć. Oj, chyba jednak sięgnę
> na półkę, bo poruszyłeś we mnie tę strunę... A miałam dzis iść sobie

Czesiek to jednak nie Wisia. Czesiek jednak uciekł od reżimu, Wisia jemu
wiernie służyła, choć się przyjaźnili.

70. Data: 2010-10-19 20:23:31

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:af6rtcxreo9q$.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
> słów muzyką:

> No to jak tam?

Na moje oko jak wszędzie, ale mogę mieć lewe oko.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.
Re: Smolensk - polski strach czy glupota?
Teraz dopiero będzie jazda #PiS #nożownik #Łódź
ZAGADKA
Z perspektywy galaktyki