Szepionka przeciw grypie. Brać?

1. Data: 2004-09-14 08:43:27

Temat: Szepionka przeciw grypie. Brać?
Od: "Mumin*" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zakładzie pracy jest "masowe" szczepienie pracowników. Zwykle też
zgadzałem się na to, ale wiem, że często po niej się choruje i boję się, że
małżonka będąca wciąży również się zarazi. Brać wobec tego? Czy nie? Może
zamiast szczepionki lepiej było by teraz stosować jakąś formę profilaktyki?

--
Pozdrawiam, Mumin
GG#geml fmrfp cvrp qjn qmvrjvrp qjn fvrqrz

2. Data: 2004-09-14 16:19:11

Temat: Re: Szepionka przeciw grypie. Brać?
Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mumin*" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> małżonka będąca wciąży również się zarazi. Brać wobec tego? Czy nie? Może
> zamiast szczepionki lepiej było by teraz stosować jakąś formę

alez masz brzydkiego nicka

do rzeczy: ja bym bral- pogoda ma byc porypana tej zimy - upal- zimno-
deszcz- wiatr- snieg
(ponoc w styczniu moze byc w pl 20 stopni) powaznie

3. Data: 2004-09-14 16:58:32

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Mumin*"
<g...@p...onet.pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot
przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

> [...]
>zamiast szczepionki lepiej było by teraz stosować jakąś formę profilaktyki?

Moim zdaniem nie brac.
Wirus grypy mutuje co 15 minut. Oblicz sobie prawdopodobienstwo tego,
ze zaszczepia Cie na to co jest w powietrzu.

Jedz czosnek lub kapsulki czosnkowe to Ci wystarczy jako ochrona.

Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

4. Data: 2004-09-14 17:34:24

Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem nie brac.
> Wirus grypy mutuje co 15 minut. Oblicz sobie prawdopodobienstwo tego,
> ze zaszczepia Cie na to co jest w powietrzu.

Skuteczność szczepionki obliczona na podstawie badań epidemiologicznych
wynosi ok. 60%.

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2004-09-14 19:50:47

Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mumin*" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W zakładzie pracy jest "masowe" szczepienie pracowników.

Przez wiele lat się szczepiłem. Bezapelacyjnie uważam, że brać. Przebieg
gryp jest łagodniejszy i raczej bez powikłań. Co do chorób po szczepieniu
...Zapewne jest to przesąd wynikły z nieporozumienia. Szczepionka nie działa
natychmiast z chwilą zaszczepienia. i jeśli ktoś zachoruje kilka dni po
szczepieniu to pacjent podnosi larum, że mało iż nieskuteczne to jeszcze się
po tym niby choruje. A odporność uzyskuje się po iluś tam [14?] dnaich. i
nie dziła to na anginy. Praktycznie należy przyjąć , że szczepionka działa
na każdy rodzaj grypy w mniejszym, lub większym stopniu.
Mimo sporego już wieku przez 6 lat brania szczepionki ani razu nie byłem na
"zwolnieniu" z powodu grypy.
Radzę sprawdzić u lekarza czy żonie jest zalecane szczepienie i uchronić ją
i przyszłe dziecko przed komplikacjami.
Robol

6. Data: 2004-09-15 08:45:18

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm - szczepie sie od 3 lat. nie choruje za bardzo (wczesniej tez bo od 96
roku kiedy to jako stary baran-wlasciwie strzelec;] zarazilem sie ospa).
ale nie trafiaja mi sie zadne wieksze przeziebienia itp (a moze to
przechodze grype tylko ze tak lagodnie ze niezauwazalnie)

Operacja zacmy - mozliwe powiklania - konkretne przypadki
problemik chyba z sercem.
Unit stomatologiczny sprzedam
disulone
co to moze byc ?