Szkodliwe pralki

111. Data: 2017-04-29 15:07:46

Temat: Re: Szkodliwe pralki
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 13:26 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Bez prasowania tylko kora i flanela - i to od biedy.

Miło, że razem z Ewą przypomnieliśmy, że prawdziwa dama kładzie się do
pościeli bez prasowania tylko od biedy :)

Ja tu tylko jako sztafaż robiłem, opisałem obserwacje.
Bo facet to nawet w sianie - tam to dopiero masz bakterie i stuprocentowo
pewną sepsę!!!
Na szczęście "ludzkość" jest bardziej racjonalna od Ikselki i tej sepsy
się nie bała od setek tysięcy lat.

--
Trefniś

112. Data: 2017-04-29 15:40:27

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 15:07, Trefniś pisze:

> [...]
> stuprocentowo pewną sepsę!!!
> Na szczęście "ludzkość" jest bardziej racjonalna od Ikselki i tej sepsy

a w koniczynie?
Wszak pisze: przeleć mnie w tej koniczynie jeszcze raz!
Czyli nie zwracany uwagi na niedogodności w postaci ..... (tutaj wpisać
co komu zawadza), ale jeszcze chcemy!!!
pozdr
Stefan

113. Data: 2017-04-29 18:11:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-04-29 11:10, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Mężczyźni generalnie większą uwagę zwracają na zawartość pościeli...
> Natomiast dla niektórych kobiet pościel niewyprasowana NIE jest godna
> położenia na łóżku!

A taka Hanka Mostowiak legła w kartonach.

zzw

114. Data: 2017-04-29 18:32:57

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtedy czyli kiedy? Nie, ja nie mieszkałem tam za sanacji. Ani nawet za
> Bieruta. To za Jaruzela było. Obok kuchni mieliśmy maleńkie pomiszczenie,
> tak ze dwa metry kwadratowe. Jak raz nadawało się do wstawianie tam
> pralki automatycznej, choćby ze względu na bliskość wody i kanalizacji.
> Nic więcej oprócz pralki się tam nie mieściło.

Chodziło mi o Bieruta, ale Stefan już podał daty od kiedy były pralki
wirnikowe.
Jakoś przeoczyłam, że to dom był z tamtych czasów, a nie pralki.
Przepraszam.

--
animka

115. Data: 2017-04-29 18:42:19

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli zarazek młodszy niż trzy lata, to groźny nie jest?

Kobieta, która napisała ten artykuł to chyba nie pierze 3 lata, a potem
wyrzuca i kupuje nowe.
Szkoda, że linka nie zachowałam. Teraz nie wiem gdzie to było, ale
artykuł podobny do tego:

http://kobieta.gazeta.pl/kobieta/56,107881,21321472,
uzywasz-je-w-domu-latami-i-nie-wiesz-ze-maja-date-wa
znosci,,1.html

--
animka

116. Data: 2017-04-29 19:03:16

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez prasowania tylko kora i flanela - i to od biedy.

Co za marnotrawstwo energi elektrycznej i siły.
Mi wystarczy gotowanie w pralce.
Nigdy nie pracuję ?(jedynie obrusy itp)
Pościel i bielizna nie wyprasowana ma tę zaletę, że "odstaje" od ciała i
ułatwia krążenie powietsza, a więc odprowadzanie potu.
Jest więc zdrowsza.
Dodatkowo w czasie prasowania, ze względu na dużą temperaturę , ulatniają
się łatwo wyczuwalne nosem substancje, na pewno szkodliwe.
Po co to wdyhać?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

117. Data: 2017-04-29 19:22:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-04-29 18:42, obywatel Animka uprzejmie donosi:

Wszystko ma datę ważności.

1234

118. Data: 2017-04-29 19:59:05

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

28 Apr 2017 21:03:27 GMT, w <5903ae1f$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>,
Ikselka <i...@g...pl> napisał(-a):

> Te
> ręczniki mają ponad 50 lat i są ciągle w użyciu, prane i wygotowywane

A jak pierzesz?

119. Data: 2017-04-29 20:13:24

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 09:38, Trefniś pisze:

> (...)
> (...)
>
> A prasowanie Wam nie wystarczy?
> Przynajmniej jeśli chodzi o pościel.

Zanosilam do magla przez parę lat. Tak jak i moja matka to robiła.
Trafilam na kiepski magiel, bo zanosilam bielusieńkie, a przynosilam
przyżółcone. Dużo nowej pościeli pozamieniali mi na starą, pocerowaną.
Szlag mnie trafiał. Chodziłam tam prosić o zwrot swoich rzeczy, ale ze
złodziejami i chamami szkoda było nawet rozmowy.
Zaczęłam sama prasować, tak jak mnie poinstrułowała moja (o 14 młodsza)
siostrzenica, bo ona sama prasowała. No i tak prasowałam przez ileś tam
lat, a teraz wcale nie prasuję. Nawet prawie nie pogniecione, a na łóżku
nawet kanty znikają. Moja pralka tak wiruje, że nie gniecie i to mnie
cieszy.Tak więc idę z duchem czasu, czyli nowocześnie, bo nawet nie
krochmalę od lat.

--
animka

120. Data: 2017-04-29 20:18:30

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 13:26, Ikselka pisze:

> Bez prasowania tylko kora i flanela - i to od biedy.

Pooddawalam rodzinie te z kory i adamaszku (z flaneli nie mialam i nie
mam nic), bo nie moge pod tym i na tym spać. Od adamaszku to jakby mi
coś po skórze łaziło. Mam tylko bawelniane.

--
animka

Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?
Re: FREE CLASSIFIEDS
Apply for real passports, visa, driver's license, ID, etc
Wielkanoc, Dzień Słońca..