Szkodliwe pralki

121. Data: 2017-04-29 20:35:46

Temat: Re: Szkodliwe pralki
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Zanosilam do magla przez parę lat.

Ale my mamy Usenet, więc po co chodzić d omagla?

> Tak jak i moja matka to robiła.

Moja taka bardziej blogowata jest (dziewiąty krzyżyk na karku).

--
Jarek

122. Data: 2017-04-30 01:49:06

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale my mamy Usenet, więc po co chodzić d omagla?

No tak. Usenet to magiel ;-)

W niczyje ręce nie oddałabym już pościeli i ścierek do maglowania.
W tym maglu (niedaleko domu) zrobili teraz także pralnię. Moja noga tam
nie zejdzie już nigdy (schodki w doł, ale to nie ma w zasadzie znaczenia)

> Moja taka bardziej blogowata jest (dziewiąty krzyżyk na karku).

Moja już nie żyje. Starałam się robić wszystko tak jak ona, ale jednak
są już nowsze trendy. Nie trzeba tak harować w domu.

--
animka

123. Data: 2017-04-30 10:36:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Co za marnotrawstwo energi elektrycznej i siły.
> Mi wystarczy gotowanie w pralce.
> Nigdy nie pracuję ?(jedynie obrusy itp)
> Pościel i bielizna nie wyprasowana ma tę zaletę, że "odstaje" od ciała i
> ułatwia krążenie powietsza, a więc odprowadzanie potu.
> Jest więc zdrowsza.
> Dodatkowo w czasie prasowania, ze względu na dużą temperaturę , ulatniają
> się łatwo wyczuwalne nosem substancje, na pewno szkodliwe.
> Po co to wdyhać?

Odstaje- substancje- No aleś natworzyła :-))

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

124. Data: 2017-04-30 10:36:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> 28 Apr 2017 21:03:27 GMT, w <5903ae1f$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>,

> A jak pierzesz?

W pralce.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

125. Data: 2017-04-30 10:38:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Pooddawalam rodzinie te z kory i adamaszku (z flaneli nie mialam i nie
> mam nic), bo nie moge pod tym i na tym spać. Od adamaszku to jakby mi
> coś po skórze łaziło. Mam tylko bawelniane.

Adamaszek bawełniany i oddałaś??? To najlepsza i najtrwalsza pościel jaka
może być. No nie mogę..

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

126. Data: 2017-04-30 19:26:28

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

30 Apr 2017 08:36:44 GMT, w <5905a21c$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>,
Ikselka <i...@g...pl> napisał(-a):

> W pralce.

Pralka to zło.

127. Data: 2017-04-30 19:53:25

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pralka to zło.

Pralka to najpotszebniejszy spszęt w domu.
No, może po loduwce, ale na pewno pszed telewizorem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

128. Data: 2017-04-30 20:19:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> 30 Apr 2017 08:36:44 GMT, w <5905a21c$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>,

> Pralka to zło.

Dla tych, którzy nie potrafią jej używać, może być nawet śmiercionośna.
Jest mądre powiedzenie na określenie takich przypadków: "Gówno chłopu, nie
zegarek."

129. Data: 2017-05-01 01:28:22

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Pralka to najpotszebniejszy spszęt w domu.
> No, może po loduwce, ale na pewno pszed telewizorem.

Przed telewizorem może być też szezlong.

Jarek

--
W kącie sztoi i sze boi.

130. Data: 2017-05-01 02:22:07

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przed telewizorem może być też szezlong.

Bliżej komputer, żeby tu i tu patrzeć :-)

--
animka

Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?
Re: FREE CLASSIFIEDS
Apply for real passports, visa, driver's license, ID, etc
Wielkanoc, Dzień Słońca..