Szkodliwe pralki

21. Data: 2017-04-27 15:40:47

Temat: Re: Szkodliwe pralki
Od: Marteczka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-27 o 13:08, r...@k...pl pisze:

> Zapewne to fejk (wszystko z jednego dnia), a autorka pseudobloga spamuje po
> grupach jak widzę.

Poczytaj lepiej
https://mymamusie.pl

22. Data: 2017-04-27 16:34:50

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-27 o 09:39, Marteczka pisze:
> CZYTajcie! jak ratowac dzieci!

Ty naprawdę to kojarzysz z kucharzeniem?
Ręce opadają...

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

23. Data: 2017-04-27 16:48:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Ty naprawdę to kojarzysz z kucharzeniem?
> Ręce opadają...

Może po prostu z domem? Zwykle znajduje się w nim także kuchnia, do której
wchodzisz w ubraniu - wg swego pojęcia wypranym.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

24. Data: 2017-04-27 16:50:48

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 16:48 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Może po prostu z domem? Zwykle znajduje się w nim także kuchnia, do
> której
> wchodzisz w ubraniu - wg swego pojęcia wypranym.

Oj tam, wystarczy włączyć wirowanie 5000 obrotów i ma problem z bańki...

--
Trefniś

25. Data: 2017-04-27 16:53:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Oj tam, wystarczy włączyć wirowanie 5000 obrotów i ma problem z bańki...

Alarm chyba akurat tak.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

26. Data: 2017-04-27 17:01:45

Od: Marteczka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://mymamusie.pl

27. Data: 2017-04-27 17:11:14

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 16:53 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Alarm chyba akurat tak.

Nieeee!
Przecież ta wiedza "wynika" z zawartości portalu, którego bronisz!
Nie ja jeden jestem w szoku, Akarm prawdopodobnie też!

To może skomasować porady i zamiast prać w obrzydliwej chemii, ograniczyć
się tylko do odwirowywania przy 5000 obrotów! A kiedy brud zacznie być
widoczny - wyrzucać ciuchy i kupować nowe!
Smrodu nie ma się co obawiać, on też głównie pochodzi od bakterii, które
zabijemy wirowaniem.

--
Trefniś

28. Data: 2017-04-27 18:35:12

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-27 o 16:48, Ikselka pisze:

> Może po prostu z domem? Zwykle znajduje się w nim także kuchnia, do której
> wchodzisz w ubraniu - wg swego pojęcia wypranym.

Zapewne kuchnia ma również okna, a więc o profilach okiennych też należy
tu rozmawiać? Kuchnia, jak i reszta domu, jest murowana. Czyli uważasz,
że tutaj jest najwłaściwsze miejsce do omawiania rodzajów zapraw
murarskich, cegieł, tynków? Poza tym w kuchni często są instalacje
elektryczne, hydrauliczne - zatem o przewodach, rurach kanalizacyjnych,
kombinerkach, wkrętakach, wiertarkach, młotach też? Zapewniam cię, że
znaczna część ludzi wchodzących do kuchni oprócz korzystania z ubrań,
korzysta również z samochodów, co za tym idzie, ta grupa jest
najwłaściwszą do dyskutowaniu o paliwie, stacjach paliwowych,
samochodach, kodeksie drogowym, itp, itd... Tak?
Nie będę pisał prosto z mostu o poziomie intelektualnym ludzi o takim
pojmowaniu przeznaczenia grup dyskusyjnych. :/

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

29. Data: 2017-04-27 19:41:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> Nie będę pisał prosto z mostu o poziomie intelektualnym ludzi o takim
> pojmowaniu przeznaczenia grup dyskusyjnych. :/

Swój poziom właśnie prezentujesz - ale czy akurat intelektualny...

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

30. Data: 2017-04-27 19:58:13

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A potem zdziwienie, że tylu alergików na świecie.

A co temperatura ma do alergi?
Prać bieliznę należy na 90st.
A jak nie to wcześniej lub puźniej wylęgnie się świeżb albo inna zaraza.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?
Re: FREE CLASSIFIEDS
Apply for real passports, visa, driver's license, ID, etc
Wielkanoc, Dzień Słońca..