Szkodliwe pralki

51. Data: 2017-04-27 22:51:25

Temat: Re: Szkodliwe pralki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Mężuś nie oponuje, w końcu za tę głupotę on też cierpi???
> Reszta rodziny też...
>
> Przyjęło się uważać, że nasze (pra...)babki prały w rzece, skąd tam
> wrzątek?

Rzeki były czyste. Dziś nawet nogi nie zamoczę...

> A może bardziej zdrowo byłoby te bakterie wybić okładając kijami, lub
> kijankami:
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Kijanka_do_prania

Dziś są obroty :-)

> Ja bym nawet zaprosił telewizję na takie pranie!

TVN!
LOL

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

52. Data: 2017-04-27 22:52:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Myślisz, że znalazłaś sobie tu bezpieczną niszę? Nic z tego! Świeć
> lepiej oczami w sprawie zawirowanych wirusów i wstrząśniętych bakterii.

Tak, bakterio.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

53. Data: 2017-04-27 23:00:57

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 22:49 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Oczywiście! Pranie butów z majtkami na przykład.

Można nie nosić butów.
Można nie nosić majtek.
Wybór należy do Ciebie.

> Ja się nie staram ani o jedno, ani o drugie.
> OGRANICZAM liczebność drobnoustrojów i brudu.

W ogóle _bardzo_ się ograniczasz, jak zwykle...

--
Trefniś

54. Data: 2017-04-27 23:12:57

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 22:51 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Rzeki były czyste. Dziś nawet nogi nie zamoczę...

:O
Czyste w jakim sensie?
Bez drobnoustrojów???
Kto je tam zaniósł, cywilizacja?

Bo wiesz, jak rzeka brudna, to lokalne raki i ryby wymierają, bakteriom i
wirusom też pewnie nie jest łatwiej...

> Dziś są obroty :-)

Wiesz, te 5000 obr/min, które to niby zniszczą bakterie i wirusy, to lekki
humbug...
Wirówki, służące do frakcjonowania krwi, czy innych mieszanin z żywymi
komórkami, mają 20000 obr/min i więcej. Komórki takie wirowanie
wytrzymują...

> TVN!
> LOL

Później można byłoby pokazać robienie masła babą!
:)

--
Trefniś

55. Data: 2017-04-27 23:30:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Ulubione pranie Chucka Norrisa? -Pranie po mordzie.
> Też sfilmowane.

Ale co to jest pół obrotu wobec pięciu tysięcy!

Jarek

--
Umyje się, wystroje się.
Dajcie, bracie, kubeł wody:

56. Data: 2017-04-27 23:31:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> No racja, u moich rodziców też tak mieliśmy. W takim razie wątek uznaję
> za uzasadniony.

Kiedyś też mieszkaliśmy w takim domu (sanacyjno-bierutowski, jeśli chodzi
o okres powstawania), w którym pralka miała swoje osobne pomieszczenie.
Wejście do niego było z kuchni.

Jarek

--
Czy ktoś widział świtania porą,
Portugalskie dziewczęta z wiosek,

57. Data: 2017-04-27 23:58:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> :O
> Czyste w jakim sensie?

Szambowym choćby. Znaczy - E.coli ze ścieków nie dryfowała na grzbietach
fal wraz z odpadami z rzeźni o fabryk.

> Bez drobnoustrojów???

Tak mówię?????
Straszne.

> Kto je tam zaniósł, cywilizacja?

Znaczy - te rzeki?

> Bo wiesz, jak rzeka brudna, to lokalne raki i ryby wymierają, bakteriom i
> wirusom też pewnie nie jest łatwiej...

Pokaż mi dziś ryby i raki w rzekach. Za to bakterii i wirusów raczej w
bród.
Jeno nie tych, co niegdyś.

> [...]
> Wirówki, służące do frakcjonowania krwi, czy innych mieszanin z żywymi
> komórkami, mają 20000 obr/min i więcej. Komórki takie wirowanie

Ty ryli chcesz o tym dyskutować?
:-D

> Później można byłoby pokazać robienie masła babą!
> :)

Z babą. He he :-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

58. Data: 2017-04-28 00:00:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś też mieszkaliśmy w takim domu (sanacyjno-bierutowski, jeśli chodzi
> o okres powstawania), w którym pralka miała swoje osobne pomieszczenie.
> Wejście do niego było z kuchni.
>
> Jarek

No popaczpan, jakie zbytki - PRALNIĘ żeście wynaleźli!
:-)))

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

59. Data: 2017-04-28 00:36:21

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 23:58 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Trefniś <t...@m...com> wrote:

(...)

> Ty ryli chcesz o tym dyskutować?
> :-D

Wiesz, dałaś wsparcie swoim "autorytetem" temu portalowi, szerzącemu
jakieś herezje.
Zatem nie dyskutuję, ja Cię i n f o r m u j ę.
Zwłaszcza, że co najmniej jedna osoba na grupie za autorytet Cię ma.

--
Trefniś

60. Data: 2017-04-28 01:41:09

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-27 o 21:52, Trefniś pisze:

> Twoje zadowolenie jest tu najmniej istotne.
> Gorzej - jesteś oszustem, bo wyraźnie widać zadowolenie z pouczania i
> pilnowania jakichś skostniałych zasad.

Przypomniał mi się jeden z takich politykujących na pregierzu, który
wreszcie w wątku pt. "Pregierz służy do czego innego!" złożył
samokrytykę, którą ktoś inny zacytował (stąd przeczytałem):
"Wiem, sam przyczyniam się do niszczenia idei pręgierza. Apeluję [...]"

Bywają takie rozdwojenia jaźni - sam zaśmieca, ale jednocześnie apeluje,
żeby inni nie śmiecili. ;D

> Dostosuj się zatem, nie śmieć swoimi przekonaniami wątku.
> Jestem kolejną osobą, która nie zgadza się na "rozstawianie po kątach"
> za dyskusję wcale ciekawą!

Nie warto tego komentować.
Przypomnę tylko, że grupy dyskusyjne nie są niczyją prywatną własnością.
I tematyka każdej jest określona.
--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?
Re: FREE CLASSIFIEDS
Apply for real passports, visa, driver's license, ID, etc
Wielkanoc, Dzień Słońca..