Szkoła orląt i kurcząt

141. Data: 2011-01-25 11:56:10

Temat: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 12:44, glob pisze:
> A ja się zgadzam, bo to by było ciekawe,ale jak kretyni mają mnie
> analizować

Ale na co się zgadzasz? Żeby Cię tutaj diagnozowano? Wystarczy poprosić
o to odpowiednie osoby. Ale chyba to już było, co globek? ;)

Ewa

142. Data: 2011-01-25 12:06:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Dziękuję w takim razie, że zdiagnozowałeś cb. No cóż- sam nie wiem, może i
> w Twojej diagnozie jest sporo racji?

Japierdziu, wy tak na serio... borzecospolskje.

143. Data: 2011-01-25 12:09:08

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Ale na co si� zgadzasz? �eby Ci� tutaj diagnozowano? Wystarczy poprosi�
> o to odpowiednie osoby. Ale chyba to ju� by�o, co globek? ;)
>
> Ewa

Chodzi o to że z osobą na poziomie można się ciekawych rzeczy
dowiedzieć, ale tu raczej jest dużo osób które wartościują patologię i
jak patologiczny nie jesteś, to coś z tobą nie tak. Zresztą cały czas
analizujemy swoje wypowiedzi i drugą osobę, ale nie nazywamy tego
analizowaniem.

144. Data: 2011-01-25 15:58:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Powiedz mi Chiron, ile osób na tej grupie choćby przekazało Ci chocby
> jednorazowo
> komunikat, że jesteś hipokrytą, że zachowujesz sięobłudnie lub że działasz
> niezgodnie
> z tym co głosisz (komunikaty różne w zależności od rozmówcy).
>
> Ile takich komunikatów wychwyciłeś skierowanych w moim kierunku ?
Po pierwsze- to czego to niby ma dowodzić? Po drugie- może ważniejsze-
dlaczego lubisz się porównywać- w tym wypadku ze mną? Przecież to nonsens.
Zobacz- ciągnijmy dalej: napisałeś niedawno (na moją uwagę, że cb uznał Cię
za największego debila usenetu)- że moze warto go poprosić, aby został
arbitrem nowego konkursu. Czyli: teraz być może Ciebie już za takiego nie
uzna- a może nawet uzna mnie! No_i_coCi_to_robi? Ktoś Ci musi mówić, że
jesteś lepszy od kogoś- i Cię głaskać albo kopać w dupę? Nie potrafiłeś
znieść, że cb nie chciał z Tobą gadać- i mu się non stop narzucałeś- bo nie
potrafisz znieść odrzucenia, odmowy. No bo jak to? Ty- taki wspaniały,
piszesz cbnetowi, że też jest wspaniały- a on Cię tak ciepłym moczem?! No i
teraz znowu piszesz do mnie (do niego?), że on to taki wilczek,
prawda...:-). No i co? Co zrobisz, jak Cię znów potraktuje odpowiednio do
Twojego zachowania? No a ja oczywiście nie miewam takich problemów...

Sam widzisz Redart- co niby ma wynikać z porównań 2 osób?

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

145. Data: 2011-01-25 16:02:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli teraz powiesz, że to była prowokacja? Bo mi to wyglądało na szukanie
> sprzymierzeńców...

Uznałaś, że chcę Ciebie jako swojego sprzymierzeńca?! Naprawdę uznajesz mnie
za manipulanta? Ja działam z otwartą przyłbicą- no ale to Twoje widzenie
mnie...

> Nie przypominam sobie, żeby ktoś zgodził się tutaj z czyjąś diagnozą, czy
> akceptował autorytarne próby ich stawiania. Raczej spotykało się to z
> żartobliwym, zdystansowanym podejściem. Ja w każdym razie w niczyje
> diagnozy (na temat swój i innych) nie wierzę. Czasem niektóre
> spostrzeżenia mi się podobają, zgadzam się z nimi, ale pełną diagnozę mam
> zawsze własną i się na ogół nią nie dzielę, a tym bardziej nie oczekuję
> poparcia. ;)
Nie chce mi sięzaglądać do archiwum:usenetowicz z psychicznymi problemami
prosił cb o diagnozę na forum- a ten się zgodził.I diagnozował.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

146. Data: 2011-01-25 16:09:16

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
To jest dowód tylko dla chętnych. Nie jest obowiązkowy.
> Po pierwsze- to czego to niby ma dowodzić? Po drugie- może ważniejsze-
> dlaczego lubisz się porównywać- w tym wypadku ze mną?
Walnąłeś z tą belką - to był wstęp do porównania - więc rozwinąłem.
> Przecież to nonsens.
Pewnie tak ...

> [...]
> arbitrem nowego konkursu. Czyli: teraz być może Ciebie już za takiego nie
Nie wiem, czy teraz. Moja pamiec mówi mi, że Ty wygrywałeś u cbneta podobne
konkursy.
Ale szkoda mi czasu na to.

> Sam widzisz Redart- co niby ma wynikać z porównań 2 osób?
No nie wiem ... A co ma wynikać z Twojej diagnozy cbneta
uprawianej na siłę razem z trenerem ? Ja Ci wskazałem: możecie
sobie nagrać na taśmę, jak warczy wilczyca, kiedy ktoś się jej zbliża do
gniazda. Zadowolony z rezultatów?

147. Data: 2011-01-25 17:20:38

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 16:58, Chiron pisze:
> [...]
> miewam takich problemów...
>
> Sam widzisz Redart- co niby ma wynikać z porównań 2 osób?

Wasze wzajemne zarzuty są tak podobne, że aż dziwne,
że nawet co do nich nie potraficie się zgodzić ;)

Frank Einstein

148. Data: 2011-01-25 20:39:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank Einstein" napisał w wiadomości grup

> [...]

Wasze wzajemne zarzuty są tak podobne, że aż dziwne,
że nawet co do nich nie potraficie się zgodzić ;)

Jeśli chodzi o mnie- to ja się zgadzam
:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

149. Data: 2011-01-25 20:59:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]
> dlaczego lubisz się porównywać- w tym wypadku ze mną?
Walnąłeś z tą belką - to był wstęp do porównania - więc rozwinąłem.
Pewnie tak ...

> [...]

uprawianej na siłę razem z trenerem ? Ja Ci wskazałem: możecie
sobie nagrać na taśmę, jak warczy wilczyca, kiedy ktoś się jej zbliża do
Chyba nie...Redart- ja w ogóle nie widzę, żeby tu trener brał w tym jakiś
udział- a już nie wiem, gdzie niby diagnozuje cbneta. Ale wracając do
naszego tematu- niewiadomojakiego:-)- Redart- czy chcesz mi powiedzieć, że
człowiek, który każdemu, kto ma choć trochę inne zdanie niż on- ubliża i
wyzywa od najgorszych, uważa się (o czym pisał nie raz) za nadczłowieka-
jest wilczkiem broniącym rodziny? Tak po prostu? Wiesz- wybacz, ale tu mamy
inne zdanie:-).
Moja diagnoza- bez względu na to, czy i w jakim stopniu jest prawdziwa- nie
powinna mieć miejsca- w taki sposób. Jednak- takie zachowanie, jak cbneta
nie powinno być tolerowane- pod żadnym pozorem. Tymczasem on tu nawet robi
swojego rodzaju konkietę- bo np Ty przypisujesz mu cechy, których on nie
posiada- i wychodzisz na przeciw jego...karygodnemu zachowaniu, wzmacniając
je i pozwalając mu egzystować. Tak to widzę.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

150. Data: 2011-01-25 21:25:52

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 21:39, Chiron pisze:
> [...]
>
> Wasze wzajemne zarzuty są tak podobne, że aż dziwne,
> że nawet co do nich nie potraficie się zgodzić ;)

Zastanawia mnie taka kwestia.
Wydajesz się spokojnym, zrównoważonym i kulturalnym człowiekiem,
ale zbierasz od innych chyba najgorsze obelgi.
Ci inni mogliby się wydawać osobami wyjątkowo antypatycznie
nastawionymi do Ciebie, ale Ciebie w ogóle nie zaczepiają
ani nie atakują.
Chyba coś tu nie gra?

Mój znajomy miał kiedyś kontrolę NIKu.
Podczas tej kontroli dosłownie najgorsze psy na tym NIKowcu wieszał.
Ale jak zaszedłem do niego kiedyś, to NIKowiec okazał się raczej
drobnym, starszym człowiekiem, dość elegancko ubranym i o naprawdę
nienagannych manierach. Nawet chwilę z nim porozmawiałem okazał
się człowiekiem naprawdę na wysokim poziomie.
Zapytałem więc kiedyś przy okazji tego znajomego, co jest grane.
Powiedział, że ten NIKowiec to taki typ, że ranki nie zrobi, a krew wyssie.
Spotkałeś się już kiedyś z takim określeniem? ;)

Frank Einstein

Zawiał wiaterek
Czyżby się obudzili, było spadają komusze okulary.
Fajna piosenka...
Ach, ci Ruscy... -`@'-
Nowy probem psychologiczny_ANTYPORNO GRAFIZM