Szkoła orląt i kurcząt

161. Data: 2011-01-25 22:26:34

Temat: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-01-25 17:02, Chiron pisze:

> Uznałaś, że chcę Ciebie jako swojego sprzymierzeńca?!

Nie pamiętam, czy akurat mnie jako pierwszą poprosiłeś o ustosunkowanie
się do Twojej diagnozy, ale mnie także.
Ewo- ja tylko Cię prosiłem o wyrażenie swojej opinii: facet wyzywa innych od
najgorszych. Naprawdę nie przebiera w słownictwie. Uważa się za nadczłowieka
(tak o sobie pisze). Okazuje innym pogardę- w szczególności innym Polakom
(co sam podkreśla). Uważa się za osobę, która ma w skali świata znaczenie
podobne, jak Ci z panteonu najważniejszych ludzi w dziejach świata, i daje
sobie prawo do okazywania pogardy innym.
No cóż- nie liczę (znając poniekąd Ciebie:-) ) że publicznie na niego
naskoczysz, albo że chociaż mi przytakniesz. Jednak proszę- nie udawaj, że
tego nie widzisz. Proszę. I to nie uczyni Cię moim sprzymierzeńcem- jak
sądzę.

> Nie chce mi sięzaglądać do archiwum:usenetowicz z psychicznymi problemami
> prosił cb o diagnozę na forum- a ten się zgodził.I diagnozował.

No cóż, ale jest drobna różnica - ten ktoś o to poprosił, więc zachodzi
prawdopodobieństwo, że tego chciał. ;)

Czy aby na pewno takie prośby powinny być spełniane? Tak, w sumie masz
rację: chcącemu nie dzieje się krzywda...Chociaż- jak ktoś chce, żebym go
strzelił w pysk- to ja nie muszę. Gdybym to zrobił- to jak by to świadczyło
o mnie?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

162. Data: 2011-01-25 23:14:48

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-styczeń-11 w ramce <news:ihnha4$fmu$1@news.onet.pl> pędzel
zażółcony zmalował:

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> A ja to widzę tak, że mam ciekawsze i/lub ważniejsze zajęcia, niż
> próba przebijania się przez KF cbneta, żeby mu powiedzieć
> "no nie, teraz to już naprawdę przegiąłeś, jak mogłeś w ogóle".
> :)))
> Sorry Chiron, powtórzę to samo, co już mówiłem w przypadku podobnych
> zarzutów dot. traktowania globa: zupełnie inaczej wyobrażam sobie
> naprawianie świata :)
> Co innego chcieć, a co innego znać narzędzia, dobierać je i móc.

A jak się ma twoje notoryczne zmienianie nicków, zdaje się, że rozpoczęte w
celu wykiwania kf Czarka - Polaka nieudacznika?

163. Data: 2011-01-26 01:17:46

Od: zażółcony <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup

>A jak się ma twoje notoryczne zmienianie nicków, zdaje się, że rozpoczęte w
>celu wykiwania kf Czarka - Polaka nieudacznika?

Jakby to rzec: świadomie pod cbneta zmieniłem nicka ostatnio ... Kiedy to
było ?
Chyba jeszcze w czasach, kiedy ty miałeś nicka 'trenR'. Tak, bywały okresy,
kiedy
coś tam miałem cbnetowi do przekazania i wkładałem w to trochę wysiłku.

Aha - zaglądam na grupę z trzech różnych komputerów, możliwe, że
nie są skonfigurowane identycznie i jest wrażenie, że dziś znów zmieniłem
nicka
(piszę z laptopa, z którego rzadko do tej pory odpisywałem).
W każdym bądź razie od jakiegoś pół roku (a nie dłużej ?)nie mam intencji
wyłażenia cbnetowi z kf'a.

PS. Chiron, miałeś rację, w Windows Live za cholerę nie można skonfigurować
tych wcięć jak należy ... :(

164. Data: 2011-01-26 08:03:26

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> nie zrobisz, a krew wypijesz. Taki ze mnie sqrwiel
> :-)
... w innych kręgach kulturowych mówi się: "wampir energetyczny"

165. Data: 2011-01-26 08:04:55

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup
>
> Użytkownik "Frank Einstein" napisał w wiadomości grup

> To ja wtedy poproszę o ekspozycję tych zarzutów do mnie,
> które osobie trzeciej (Frankowi) wydają się sensowne
> (sensowne w sensie treści, nie poprawności gramatycznej sformułowań :)
> Ja się zgodziłem. Czemu Ty nie chcesz? jakiś niezgodny jesteś- czy cóś?
> :-)
Jak już pisalem, nie zgadzam się tylko na to, że jestem gruby:
http://demotywatory.pl/2028773/Nie-jestem-gruby

166. Data: 2011-01-26 10:12:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

167. Data: 2011-01-26 10:23:28

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak już pisalem, nie zgadzam się tylko na to, że jestem gruby:
> http://demotywatory.pl/2028773/Nie-jestem-gruby
> :-)
Tak na marginesie, to ten pies IMHO ma wyraz 'twarzy'
śmiało konkurujący z Moną Lisą (czy jak ją tam odmieniać).

168. Data: 2011-01-26 10:26:24

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> ... w innych kręgach kulturowych mówi się: "wampir energetyczny"

Ale wariant Chirona jest krótszy w artykulacji.

Qra

169. Data: 2011-01-26 10:29:49

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale wariant Chirona jest krótszy w artykulacji.

Ale budzi niewłaściwe skojarzenia, jakoby jego matką było wiele Qr.

170. Data: 2011-01-26 10:44:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> nie zrobisz, a krew wypijesz. Taki ze mnie sqrwiel
> :-)
... w innych kręgach kulturowych mówi się: "wampir energetyczny"
W żadnym razie. No co Ty? Taka postawa ma tyle wspólnego z wampiryzmem
energetycznym, co nic.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Zawiał wiaterek
Czyżby się obudzili, było spadają komusze okulary.
Fajna piosenka...
Ach, ci Ruscy... -`@'-
Nowy probem psychologiczny_ANTYPORNO GRAFIZM