Szkola - zajecia zima na dworze

21. Data: 2006-01-23 11:47:34

Temat: Re: Szkola - zajecia zima na dworze
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2006 16:32:42 -0600, Iwon(k)a napisał(a):

> tzn na kaloryfer np na korytarzu? wyobrazasz sobie male dziecko, ktore
> sobie suszy ubrania na kaloryferze w szkole, albo cala klase dziciakow
> wieszajacych swoje ubrania na kaloryferach w szkole. dobrze naciagany ten
> argument.

Jaki znowu naciągany, sprawdzony, co prawda nie tej zimy, ale za to przy 26
osobowej grupie. Kaloryfer w sali wystarcza w zupełności tym bardziej, że
rzeczy schną szybko, a i nie wszyscy są cali przemoczeni. Niektórym
wystarcza tylko suszeniew rękawiczek.
--
Elżbieta

22. Data: 2006-01-23 12:36:44

Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elżbieta napisał:

> Wystarczy jedno na stałe zostawione w szkole. Mokre rzeczy zdejmuje,
> przebiera, a tamte na kaloryfer. Nim pójdzie do domu zdążą wyschnąć.

Nie ma kaloryfera, jest piec kaflowy. Jeden, wysoki. A dzieci dużo. A
piec gorący. Kurtki się potrafią stopić. Ten sposób sprawdzałam - odpada.

Ale dziś na własne oczy widziałam panią bez czapki przy -26 stopniach.

A najśmieszniejsze jest to, że jak była ciepła i piękna jesień to dzieci
siedziały w klasie i na dwór nie wychodziły. Za to teraz warunki są
odpowiednie...

Rozs

23. Data: 2006-01-23 12:46:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Tam już nudno ;)

mowisz? bo mnie ten watek zniknal z czytnika i z tajemniczych powodow
nie umiem go zmusic do wyjscia na jaw (zniklam go bezwiednie, czy co?).
mam nadzieje, ze niewiele trace :)

-- kasica

24. Data: 2006-01-23 12:58:41

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> mowisz? bo mnie ten watek zniknal z czytnika i z tajemniczych powodow
> nie umiem go zmusic do wyjscia na jaw (zniklam go bezwiednie, czy co?).

Może masz zaawansowany, reklamowany swego czasu przez niektóre
grupowiczki, kilfajl mentalny?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

25. Data: 2006-01-23 13:09:01

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Może masz zaawansowany, reklamowany swego czasu przez niektóre
> grupowiczki, kilfajl mentalny?

mentalny z wyparciem do podswiadomosci chyba :)

-- kasica (a normalny kilfajl dla odmiany szwankuje, dziwne)

26. Data: 2006-01-23 16:41:18

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dr2in9$5p3$1@nemesis.news.tpi.pl>
Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

> Ale dziś na własne oczy widziałam panią bez czapki przy -26 stopniach.

Gdzie są takie temperatury w dzień?

--
PozdrawiaM

27. Data: 2006-01-23 18:52:33

Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe napisał:
> W wiadomości <news:dr2in9$5p3$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Gdzie są takie temperatury w dzień?

U nas ;-)
W nocy było -30.
Mieszkamy w dolinie i nawet jak świeci słoneczko, to temperatura wzrasta
góra o te 5 stopni,

Rozs

28. Data: 2006-01-23 19:33:29

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> osobowej grupie. Kaloryfer w sali wystarcza w zupełności tym bardziej, że
> rzeczy schną szybko, a i nie wszyscy są cali przemoczeni. Niektórym

moze, mnie jakos sie ten pomysl srednio podoba. pasuje raczej
na zielona szkole w gorach zimowa pora. osobiscie wolalabym wysylac
dziecko do szkoly bez walizki z ubraniami.

iwon(k)a

29. Data: 2006-01-23 19:57:11

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dr38m0$pue$1@atlantis.news.tpi.pl>
Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

> U nas ;-)

U Was, czyli gdzie? :)
U nas (Gdynia) wczoraj było "zaledwie" -16 stopni a prawie umarłam po 15
minutowym spacerku.

--
PozdrawiaM

30. Data: 2006-01-23 23:00:28

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:dr38m0$pue$1@atlantis.news.tpi.pl>

> U Was, czyli gdzie? :)

U nas, czyli w Wa-wie* tyle właśnie jest w dzień. Aż w końcu baterie w
zewnętrznym czujniku odmówiły współpracy.
* na obrzeżach dokładnie, obok nas pole, więc może przez to nieco zimniej,
niż w centrum
Iwona

Problemy głoskowe ń - ni
Borek pomocyyy