Re: Szkółkarze APEL o filtrowanie

Data: 2004-07-11 23:22:46
Temat: Re: Szkółkarze APEL o filtrowanie
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl>

> ze tlumacznie Twoje nie jest pojmowalne przez poznaniaka
> ale nie bardzo widze zwiazek przyczynowy

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

To proste. Jak z rzucaniem kamieniem. Niech pierwszy rzuci, kto jest bez
winy. W tym wątku naliczyłem, co najmniej 7 Twoich listów, z których żaden
nie jest na temat ani wątku ani grupy. Skoro Ty wysyłasz listy nie na temat,
czemu bronisz innym wysyłać listy nie cięte?
Zawsze jak piszę nie na temat, dodaję do tematu ostrzeżenie dla tych, którzy
nie chcą tego czytać. W ten sposób, jeśli bicie rekordu długości drażni Cię
masz szansę ominąć "niebezpieczne" listy.
Bardzo wygodną metodą jest też oznaczenie wątku jako ignorowany, możesz
również ustawić regułę wiadomości i omijać wszelkie listy, które na długość
przekraczają np. 12 wierszy.
Niestety przy listach nie na temat nie ma takiej możliwości. Każesz
modemowcom czytać swoje listy, bo inna metoda, jak dodanie Twojego adresu do
ignorowanych nie jest do zastosowania bo przecież warto czytać to co masz do
powiedzenia. I tak doszliśmy do sedna: bicie rekordu można ominąć, ale
Twoich listów nie na temat nie.
I kto tu powinien ganić?

Jestem zwolennikiem aktywnego filtrowania przychodzących do nas wiadomości.
APELUJĘ zatem. Jeśli ktoś czuje się urażony, albo ma dość bicia rekordu
powinien sobie ustawić reguły wiadomości w swoim kliencie usenet.
Instrukcja dla OE: przy wątku "Re: Szkółkarze REKORD DŁUGOŚCI" w rzędzie
oznaczonym okularami na pasku stanu klikamy dwa razy lewym przyciskiem
myszy - aż pojawi się czerwone przekreślone koło. Jeśli jednak chcecie
czytać jedynie krótkie listy wtedy działamy następująco:
Menu - Wiadomości - Utwórz regułę z wiadomości - zaznaczamy "ptaszkiem"
opcję "Kiedy liczba wierszy wiadomości przekracza..." w oknie nr 1, w oknie
nr 2 zaznaczamy "Oznacz wiadomość jako monitorowaną lub ignorowaną" a w
okienku nr 3 klikamy na słowo liczba i wpisujemy adekwatną ilość wierszy (np
36 - tak, żeby można było przeczytać ten list :-) ). Potem klikamy na słowa
"monitorowana lub ignorowana i wybieramy odpowiadającą nam opcję -
ignorowana.

Życzę powodzenia

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski