Szpitale Prywatne KORVITA S.A. w Poznaniu

1. Data: 2003-02-10 21:30:58

Temat: Szpitale Prywatne KORVITA S.A. w Poznaniu
Od: "Baluu" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czekam na sugestie związane z tą podobno "elitarną" na Polskę kliniką
okulistyczną....

2. Data: 2003-02-10 23:29:20

Temat: Re: Szpitale Prywatne KORVITA S.A. w Poznaniu
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baluu" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czekam na sugestie związane z tą podobno "elitarną" na Polskę kliniką
> okulistyczną....

Chcesz szczerej odpowiedzi?

casus

3. Data: 2003-02-11 08:55:26

Od: "Baluu" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No BA!

4. Data: 2003-02-11 17:33:00

Od: "Stanisław" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam w Korvicie 2 operacje na zatrzymanie krotkowzrocznosci w 93 jedno a w
94 drugie oko, teraz nie mam problemow z wymienianiem szkielek na coraz to
nowe o wiekszej ilosci dioptrii, mam 2 kierunki studiow i nie narzekam na
klopoty z oczami, w Korvicie mialam zalozone opaski opinajace oko wten
sposob wada mi sie nie powieksza, mialam 16lat i juz wade -8 dioptrii.Wiem
ze podobne operacje przeprowdza sie w Katowicach , ale z wieksztym
pooperacyjnym bolem, u pani Gierek , ktoraz zreszta sama na poczatku uczyla
sie u tych samych Rosjan , ktorzy zalozyki w Polsce Korvite
mozna poczytac gazety z 94 lub 95 roku tytuly gazet poznanskich
przedstawialy spor miedzy korvita a poznanskimi okulistami, poszlo o
pieniadze.
na poczatku Korvita miala swa siedzibe na ul. Nehringa w Poznaniu, tam
mialam operacje w komfortowych warunkach, nawet zwykle pielegniarki były
lekarzami, co pare minut po operacji jak sie czlowiek obudzil przychodzily ,
badaly cisnienie , temperature, decydowaly o podaniu srodkow
przeciwbolowych, jasne , ze to wszystko za niemala kase, ale na zdrowie nie
ma ceny
Ja mam dobre stamtad wspomnienia, w przeciwienstie do jednego polskiego
okulisty , ktory chcial mi zdejmowac rozpuszczalne szwy w oku.zalozone w
Korvicie.......(sic!!!!!!!!!)

5. Data: 2003-02-12 13:19:36

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozna poczytac gazety z 94 lub 95 roku tytuly gazet poznanskich
> przedstawialy spor miedzy korvita a poznanskimi okulistami, poszlo o

No to zaczynamy:-)))) ok, ciesze sie, ze Ty nie masz zadnych problemow po
opasaniu galki ocznej operacyjnie. Aby byc sprawiedliwym, w pewnym okresie
byly to zabiegi probujace zatrzymac wade. Dzisiaj wiadomo, ze ich efekt jest
conajmniej wzgledny, ponadto nikt na swiecie takich zabiegow nie wykonuje,
jedynie Rosjanie i ich uczniowie ( prof. Gierek ). Nigdzie na swiecie nie
uznano tej metody, jako lecznicza, molo, uznano wrecz za niebezpieczna.

> [...]
> badaly cisnienie , temperature, decydowaly o podaniu srodkow
> przeciwbolowych, jasne , ze to wszystko za niemala kase, ale na zdrowie

Dzisiaj kazda prywatna klinika ma taka obsluge, rowniez panstwowe osrodki
juz sie tego nauczyly:-)))

> Ja mam dobre stamtad wspomnienia, w przeciwienstie do jednego polskiego
> okulisty , ktory chcial mi zdejmowac rozpuszczalne szwy w oku.zalozone w
> Korvicie.......(sic!!!!!!!!!)

No moment - nie masz racji - niekiedy zdejmuje sie szwy rozpuszczalne i nie
jest to zadnym bledem. Jest to na zasadzie: mozna, ale niekoniecznie.

> Użytkownik "Baluu" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

Co do Korvity ogolnie:
nie podoba mi sie pare rzeczy:
-zbyt wysokie ceny za niekoniecznie dobrze wykonane badania
-naciaganie na niektore badania, ktore wogole nie sa potrzebne do wykonania
-pare sposobow leczenia, ktore nie przynosza efektu lub nie sa uznawane
przez nauke swiatowa - np tzw naswietlania plamki - z wyjatkiem oczywiscie
cwiczen fiksacji u dzieci.
- zabiegi p-jaskrowe z poszerzaniem tetnic skroniowych - zupelnie
niepotrzebnie - zaden efekt

Tych rzeczy jest jeszcze wiecej, ale nie chce, aby moja wypowiedz byla
uznana za nalot na te klinike.
Nie podoba mi sie rowniez brak dokumentacji w j. polskim, i zla informacja
pacjentow o ich schorzeniu
Ceny sa horendalnie wysokie, jak rowniez oferowane ceny za noclegi - w
innych klinikach prywatnych jest zdecydowanie taniej
Jeden przyklad sprzed 4 dni:
pacjentka zoperowana na jaskre - jedno oko - zabieg wlasnie z poszerzeniem
tetniy skroniowej - 4 badania wykonane zupelnie niepotrzebnie, pole
widzenia - wynik niemiarodajny, zle wykonane ( cena 150 zl ). 3 noclegi.
Cena koncowa 12.000 zl
Drugie oko wykonane u prof.Zagorskiego w Naleczowie ( tez prywatnie ) - cena
z noclegiem 2900 zl

Na marginesie - pacjentka umie wykonywac pole widzenia - u mnie wykonuje
bezblednie ( 10 badan ). Prywatnie u mnie oba oczy + opis badania - 60 zl.
Jezeli zle wykonane - nie placi nic.

I na koniec - nie podoba mi sie, ze lekarze ktorzy tam operuja nie maja
polskiego prawa wykonywania zawodu.

Na plus - dobrze operuja zacme, typowe zabiegu p-jaskrowe ( bez bajerow ).

casus

Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
Pomocy - białaczka - gdzie się zwrócić o wyszukanie dawcy w zasobach(bankach) światowych?
Szum w uchu.
zakwasy
statokineziometria